Jak w temacie. Czy bylibyście zainteresowani rozegraniem sesji wysokiego ryzyka? Event charakteryzowałby się dużą szansą na utratę postaci, ale śmierć graczy nie byłaby wpisana w scenariusz. Tzn. równie dobrze wszystkie postacie mogłyby wyjść z tego bez szwanku jak i zginąć w trakcie.
Tarcze; 1001, koszt odnowienia 10 PA
Omni: Bonus do tarcz 15%, premia tech 20%
Pancerz: 900
+5% od obrażeń od mocy
szansa na powalenie zmniejszona o 5%
10% do obrażeń przeciwko pancerzom
+5% do obrażeń od broni
Który raz już się taka ankieta pojawia? Bo ja pamiętam, że kiedyś też takie były ^^
A osobiście sądzę, że każda sesja powinna mieć możliwość skończenia się i zgonem, jak i obejść się nawet bez możliwości straty życia. Wszystko jest w końcu zależne od poczynań gracza, a cała sesja musi być nieliniowa, by było czuć, że to jest PBF :P
Więc zagłosuję na tak.
"Uwaga. Poważna i zaraźliwa choroba psychiczna dotknęła większość quarian. Po zdjęciu kombinezonów liżą swoich wybawicieli. Prosimy zachować ostrożność i pilnować macek." ~ Irene Dubois,
Jak dla mnie to w sumie nic wielce nowego, jak postać popełnia błędy to w każdej sesji może umrzeć imho :P
No ale jeśli ogólnie to mają być sesje z ryzykiem lub bez, to wybór oczywisty.
THEME⌎◍ARMOR⌎◍VOICE⌎◍NPC⌎ +10%⌎ do bycia twoją starą◍+20%⌎ do bycia starą twojej starej◍+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej
Też jestem na tak. Zwłaszcza, że ryzyko jest tutaj niejako wpisane w status większości postaci. I tak zapewne 2/3 moich bym w taki event wsadził, który zapewne poza sporym ryzykiem i adrenaliną łączyłby się również z niezłą fabułą i równie ciekawymi znajdkami XD.
Bonusy:+15% obrażenia od broni, +30% obrażenia wręcz (-1PA), +30% Tarcze, +35% obrażenia od mocy, -20% koszt użycia mocy, +15% prem technologicznaTheme /Battle ThemeVoice"Co zrobisz w przypadku zła, którego nie możesz pokonać sprawiedliwością ?
Zwalczysz zło złem, czy też zaakceptujesz fakt, że sprawiedliwość z nim przegrała ?
- Tak czy inaczej, zło pozostanie. "