Siedziba sieci jest prawdopodobnie największym, znajdującym się w okolicy budynkiem. Zbudowana na planie półkola zakończonego agresywnie linią prostą, stanowi doskonałe uzupełnienie futurystycznego krajobrazu miasta. Wewnątrz, co dziwne, stara się ona jednak utrzymywać standardy klasycznej, angielskiej architektury wnętrz, udanie operując na mieszance nowoczesności i tradycji. W swej całej dumie, nie zabrakło tu też wszelakich dyplomów i certyfikatów, wywieszonych na ścianach zapewne przez pracujących tu specjalistów. Ponadto, cały budynek wręcz obwieszony jest wszelakimi hologramami prezentującymi reklamy coraz to nowszych produktów medycznych firm uczestniczących w tym istnym wyścigu szczurów - aż złośliwość każe myśleć, że przynajmniej połowa budżetu Bancroft Medical pochodzi właśnie z tegoż marketingu.
- Medi-żel - cena za sztukę 70 kredytów
- Omni-żel - cena za sztukę 90 kredytów
- Plecak - cena za każdy poziom w górę 50.000 kredytów.
Implanty ogólne
Kliknij, by uzyskać informacje odnośnie implantów ogólnych.
Tibbets 01 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 10% Zwiększa szansę na wystąpienie efektu zdolności o 10%. Cena: 20.000 kredytów |
Tibbets 02 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 10% Zwiększa obrażenia zadawane obiektom schłodzonym o 10%. Cena: 20.000 kredytów |
Tibbets 03 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 10% Pozwala na użycie mocy technologicznej i zadanie o 20% większych obrażeń raz na 3 tury. Cena: 20.000 kredytów |
Tibbets 04 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 15% Zwiększa obrażenia zadawane przez Spalenie o 10% Cena: 25.000 kredytów |
Tibbets 05 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 15% Wydłuża czas trwania kamuflażu taktycznego o jedną turę. Cena: 25.000 kredytów |
Giant 01 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 5% Zwiększenie celności: 5% Cena: 15.000 kredytów |
Giant 02 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10% Zwiększenie celności: 5% Cena: 20.000 kredytów |
Giant 03 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 15% Zwiększenie celności: 5% Cena: 25.000 kredytów |
Giant 04 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 20% Zwiększenie celności: 10% Cena: 30.000 kredytów |
Giant 05 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 25% Zwiększenie celności: 10% Cena: 35.000 kredytów |
Blitzkrieg 01 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10% Zmniejszenie kosztu strzału i użycia mocy bojowych: 10% Pozwala na wywołanie efektu Skoku Adrenaliny na poziomie 1 z częstotliwością jednego użycia na 3 tury. Cena: 40.000 kredytów |
Blitzkrieg 02 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10% Zwiększenie celności: 10% Niweluje ujemny modyfikator w rzucie na trafienie w ilości 1, do wykorzystania raz na 3 tury. Cena: 40.000 kredytów |
Blitzkrieg 03 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10% Zwiększenie celności: 10% Zwiększa celność każdej używanej broni o 20%. Cena: 40.000 kredytów |
Immortal 01 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 5% Zwiększenie celności: 5% Cena: 15.000 kredytów |
Immortal 02 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 5% Zwiększenie celności: 10% Cena: 20.000 kredytów |
Immortal 03 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 5% Zwiększenie celności: 15% Cena: 25.000 kredytów |
Immortal 04 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10% Zwiększenie celności: 20% Cena: 30.000 kredytów |
Immortal 05 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10% Zwiększenie celności: 25% Cena: 35.000 kredytów |
Kliknij, by uzyskać informacje nt. implantów niestandardowych.
Nazwa: Cerebro Producent: Binary Helix Opis: Jeden z najnowocześniejszych implantów na rynku. To niezwykle zaawansowany moduł, który współgra z ośrodkiem pamięci, znacząco podnosząc tempo przyswajania nowych informacji. Wbrew powszechnej opinii Cerebro nie zwiększa jednak inteligencji. Wyposażona w niego osoba będzie po prostu w stanie zapamiętać więcej i w krótszym czasie, co jest znaczącą różnicą. To póki co granica jakiej naukowcy Binary Helix nie zdołali pokonać, choć coraz częściej mówi się o testach nowego prototypu, który podobno będzie posiadał takie możliwości. Działanie: Przy zdobyciu przynajmniej 3 punktów umiejętności, posiadacz implantu otrzymuje 1 dodatkowy. Cena: 80.000 kredytów |