Pierwszy w historii forum turniej na Cytadeli, mający sprawdzić nową wersję mechaniki. Zmierz się z przeciwnikami na wielu arenach, w walce o tytuł największego wojownika na forum - zwycięzca może być tylko jeden!
N7: +25 pancerza
Maska Pośmiertna: Obniża modyfikator w teście walki wręcz.
Wizjer Kuvashi: Szansa na trafienie krytyczne +5% / Bonus obrażeń krytycznych +10%
Interfejs Strażnika +25 tarcz
Hełm Pustułka: Przeładowanie broni kosztuję AM zamiast AD.
Hełm Kondensatorowy: +1 ładunek generatora tarcz.
Wizjer „Archon”: -2 do kosztu mocy.
Wizjer „Umbra”: +10% w teście na użycie mocy.
Kaptur Zwiadowczy: Obniża modyfikator w teście na trafienie z broni.
Wizjer Pamięciowy: -1 do kosztu i +5% przy testach na skuteczne użycie mocy.
Hełm „Securitel”: +10 tarcz i +10 pancerza
Nakładka „Delumcore”: Szansa na trafienie krytyczne +5% i obniża modyfikator w teście na trafienie z broni.
N7: +50 pancerza
Kassa Fabrication: +50 tarcz
Rada Serrice: +10% siła mocy
Rosenkov Materials: -2 do kosztu mocy
Armax Arsenal: +3 pochłaniacze ciepła i po jednym dodatkowym żelu
Ariake Technologies: +10% obrażeń w walce wręcz
Hehne-Kedar: +10% obrażeń broni
N7: +25 pancerza
Kassa Fabrication: +25 tarcz
Rada Serrice: +5% siła mocy
Rosenkov Materials: -1 do kosztu mocy
Armax Arsenal: +5% szans na trafienie krytyczne
Ariake Technologies: +5% obrażeń w walce wręcz
Hehne-Kedar: +5% obrażeń broni
N7: +30 tancerza
Kassa Fabrication: +30 tarcz
Rada Serrice: +5% siła mocy
Rosenkov Materials: -1 do kosztu mocy
Armax Arsenal: +5% szans na trafienie krytyczne
Ariake Technologies: +5% obrażeń w walce wręcz
Hehne-Kedar: +5% obrażeń broni
N7: +20 pancerza
Kassa Fabrication: +20 tarcz
Rada Serrice: +5% siła mocy
Rosenkov Materials: -1 do kosztu mocy
Armax Arsenal: +5% obrażeń od strzałów krytycznych
Ariake Technologies: +5% obrażeń w walce wręcz
Hehne-Kedar: +5% obrażeń broni
Pancerz Cerberusa: +1 pochłaniacz ciepła, +50 tarcz, +50 pancerza, obniża modyfikator w teście na trafienie z broni, +5% obrażeń broni.
Pancerz Inferno: +10% siła mocy, +5% do testów na skuteczne użycie mocy i -5 do kosztu mocy.
Pancerz Terminusa: +10% obrażeń w walce wręcz, obniża modyfikator w teście walki wręcz, +50 tarcz, +1 pochłaniacz ciepła, medi i omni żel.
Pancerz Zbieraczy: +60 tarcz, +60 pancerza i +2 ładunki generatora tarcz.
Pancerz Krwawych Smoków: +50 tarcz, -2 do kosztu mocy, +10% siła mocy i +10% do testów na skuteczne użycie mocy.
Pancerz Rachmistrza: +30 tarcz, +30 pancerza, obniża modyfikator w teście na trafienie z broni, +10% obrażeń w walce wręcz i obniża modyfikator w teście walki wręcz.
N7 Obrońca: +40 tarcz, +40 pancerza, obniża modyfikator w teście na trafienie z broni, +5% obrażeń broni, +1 pochłaniacz ciepła, medi żel i omni-żel.
Niezłomny [Początkowy]: Pojemność: 200 / Automatyczne odnowienie: 3 / Ładunki: 2 / Zdolność: -
Hyperion: Pojemność: 200 / Automatyczne odnowienie: 2 / Ładunki: 2 / Zdolność: -
Bestia: Pojemność: 250 / Automatyczne odnowienie: 3 / Ładunki: 3 / Zdolność: możliwość poświęcenia ładunku w celu uzyskania kolejnego rzutu w teście na trafienie w walce wręcz.*
Wojownik: Pojemność: 250 / Automatyczne odnowienie: 3 / Ładunki: 3 / Zdolność: możliwość poświęcenia ładunku w celu uzyskania kolejnego rzutu w teście na trafienie z broni.*
Strażnik: Pojemność: 250 / Automatyczne odnowienie: 3 / Ładunki: 3 / Zdolność: możliwość poświęcenia ładunku w celu uzyskania kolejnego rzutu w teście na skuteczne użycie mocy.*
Tajfun: Pojemność: 300 / Automatyczne odnowienie: 2 / Ładunki: 3 / Zdolność: -
*Jeśli Gracz zadeklaruje taką akcję Mistrz Gry testując dane działanie podwaja liczbę kości, ale nie podnosi maksymalnej możliwej do osiągnięcia liczby sukcesów. Przykładowo: rzucając przeciążenie chcę być bezpieczny, więc deklaruje poświęcenie ładunku generatora. W efekcie MG zamiast 1k100 rzuca 2k100 i wybiera najbardziej korzystny wynik. Gdyby pierwszy rzut nie poszedł po mojej myśli, zawsze mogę użyć drugiego jako awaryjnej opcji. Oczywiście odniesienie dwóch sukcesów niczego nie zmienia i po prostu traktuje to tak jak udaną akcję.
Ważne: nie można przekroczyć maksymalnej liczby możliwych sukcesów. Strzelając z Mściciela i deklarując akcję Wojownika MG rzuca nie 4, a 8 kościami na trafienie. Jeśli jednak na 6 uzyskam sukces, to i tak maksymalnie pod uwagę brane są 4. Oczywiście ponownie Prowadzący wybiera w pierwszej kolejności najkorzystniejsze, więc jeśli wyrzucimy kolejno 4 sukcesy, 2 pudła i 2 krytyki, to w efekcie na naszym koncie pozostają 2 krytyki i 2 trafienia.
Omni-ostrze (krótkie), Celność: 0, Dodatkowe: Brak
Omni-ostrze (długie), Celność: +10, Dodatkowe: Nie można przyjąć postawy obronnej.
Omni-pięść, Celność: 0, Dodatkowe: Obrażenia -50. Jeżeli po trafieniu na kości wypadnie mniej niż 30, wróg zostaje powalony. Utrzymuje się przez turę, cel uodparnia się po pierwszej aktywacji efektu.
Omni-pazury, Celność: 0, Dodatkowe: Obrażenia, -25. Przy każdym lekkim ataku, jeżeli na kości trafienia wypadnie mniej niż 20, atak zadaje dodatkowe 50 obrażeń.
Omni-kusza, Celność: -20, Dodatkowe: Brak możliwości stosowania ataków lekkich i ciężkich. Strzał z omni-kuszy kosztuje AD i zadaje 300 obrażeń.
Omni-tonfa, Celność: 0, Dodatkowe: Brak
Omni-kama, Celność: +5, Dodatkowe: Przy wyrzuceniu na kości 20 i mniej przy lekkim i ciężkim ataku kama przebija się przez pancerz, zadając 1 ranę kłutą.
KRIO-MOD
Wynik na kości trafienia 1-30 - wywołanie Schłodzenia na jedną turę.
+100 obrażeń jeśli używany na celu podpalonym. MODYFIKACJA ZAPALAJĄCA
Broń zadaje dodatkowe 100 obrażeń i zyskuje efekt obszarowy, który rani wrogów w bezpośrednim sąsiedztwie celu. Jeżeli na kości trafienia wypadnie mniej niż 20, ofiara ulega podpaleniu. WZMACNIACZE KINETYCZNE
Dodatkowe 50 obrażeń i dodanie do każdego ataku szansy na odrzucenie z siłą 750N. W przeciwieństwie do typowych ataków biotycznych - omija tarcze. OMNI-KOLCE
Niwelują podstawową karę do obrażeń omni-pięści. UKŁAD OPTYMALIZACYJNY
Atak omni-bronią dostaje +5 do celności. STRZAŁY KIEROWANE
Po aktywacji (AM), podczas pięciu kolejnych ataków, podstawowa celność omni-kuszy wzrasta do +10. STRZAŁY PRZECIWPANCERNE
Po aktywacji (AM), podczas pięciu kolejnych wystrzałów, siła omni-kuszy jest zwiększona o 100 obrażeń. STRZAŁY DYSRUPCYJNE
Po aktywacji (AM), podczas pięciu kolejnych ataków, omni-kusza zadaje dodatkowe 50 obrażeń i uniemożliwia przy wyniku <30 samoistną regenerację tarcz, zmuszając użytkownika do użycia ładunku.
THEME⌎◍ARMOR⌎◍VOICE⌎◍NPC⌎ +10%⌎ do bycia twoją starą◍+20%⌎ do bycia starą twojej starej◍+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej
Osełka
+50 obrażeń w walce wręcz Kompensator energetyczny
Zapewnia 1 dodatkowy ładunek generatora tarcz Zaawansowane sensory
Pozwala uzyskać od Mistrza Gry szczegółowe informacje na temat rozmieszczenia i zróżnicowania klasowego przeciwników w okolicy. Precyzyjny aplikator
+10% do parametru "premia technologiczna" omni-klucza.
THEME⌎◍ARMOR⌎◍VOICE⌎◍NPC⌎ +10%⌎ do bycia twoją starą◍+20%⌎ do bycia starą twojej starej◍+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej
Stabilizator:
Dostępny dla: karabinów szturmowych, pistoletów maszynowych
Przy rzutach broni samoczynnej, o trafieniu krytycznym decydują 2 pierwsze kostki, nie 1. Ulepszenie magazynka:
Dostępne dla: każdego typu broni.
+1 pochłaniacz z mechanicznego punktu widzenia, który możemy przenosić Ultralekkie materiały
Dostępne dla: każdego typu broni.
Niweluje odrzut (czyli negatywny modyfikator gdy nie celujesz). Celownik optyczny
Dostępny dla: karabinów szturmowych, ciężkich pistoletów, PM
Obniża poziom trudności strzału o 1 tylko jeśli użytkownik z niego korzysta (czyli przymierza/celuje w swojej AM). Ulepszony celownik
Dostępny dla: snajperek
Zwiększa celność broni o 10. Celownik termiczny
Dostępny dla: karabinów szturmowych, karabinów snajperskich
Ulepszenie pozwalające wykrywać nieprzyjaciół za ścianami i w dymie za pomocą celownika z czterokrotnym powiększeniem, dodatkowo zwiększa stabilność i celność podczas przybliżenia. Test o poziom łatwiejszy.
UWAGA: Tak duże zbliżenie wiąże się z koniecznością zajęcia odpowiedniej pozycji i starannego celowania. Wystrzał pochłania AM i AD. Nie można stosować z ulepszonym celownikiem. Przedłużona lufa
Dostępny dla: ciężkich pistoletów, PM, karabinów szturmowych, karabinów snajperskich
Zwiększa obrażenia broni o 50. Nie można stosować z szybką lub ciężką lufą. Modyfikacja przeciwpancerna
Dostępny dla: każdego typu broni
Pociski przebijają cienkie osłony i ściany (do25cm grubości), efekt kumuluje się z amunicją drążącą. Omni-ostrze/bagnet
Dostępny dla: strzelb, karabinów szturmowych
Umożliwia wykonanie ataku omni-ostrzem zamontowanym przy broni jako AM. Obrażenia: 100, szansa: 50% Szybka lufa
Dostępny dla: karabinów szturmowych, ciężkich pistoletów, PM, karabinów snajperskich
Rozpoczynając turę od strzału z broni, użytkownik ma inicjatywę +3. Nie można stosować z innymi lufami. Paralizator
Dostępny dla: ciężkich pistoletów
Umożliwia wykonanie jako AM ataku wręcz z szansą 50% (plus modyfikatory). Uderzenie w tarcze zabiera 50 ich wartości, uderzenie w ciało/pancerz powala przeciwnika na 1 turę. Ciężka lufa
Dostępny dla: ciężkich pistoletów
Strzał kosztuje AD, obrażenia zwiększają się o 100. System urazów czaszki
Dostępny dla: ciężkich pistoletów
Szansa na krytyk +5% Wzmacniacz mocy
Dostępny dla: ciężkich pistoletów, PM
Obrażenia mocy: +50 Mod skupieniowy
Dostępny dla: karabinów snajperskich
Przymierzenie daje nie +5, a +15.
Neuro-siatka
-1 do kosztu mocy biotycznych Inteligentny wzmacniacz
+50 obrażeń do mocy biotycznych za każdego adepta w pobliżu Kardio-wzmacniacz
+20 obrażeń do mocy biotycznych Modyfikowana heurystyka
-1 do kosztu mocy technologicznych Moduł Hydra
Jeżeli przeciwnik został trafiony wcześniej jakąś mocą technologiczną (w tej turze), moc technologiczna gracza zadaje dodatkowe 30 obrażeń Wzmacniacz wielordzeniowy
+20 obrażeń do mocy technologicznych Mikroskaner
Medi-żel jest aplikowany automatycznie po otrzymaniu rany i nie kosztuje akcji. WI ablacyjna
+25 do maksymalnych tarcz, +25 do maksymalnego pancerza Moduł regeneracyjny
Jeżeli użytkownik posiada mniej niż 300 punktów pancerza, na końcu każdej tury jego pancerz regeneruje sobie 30 punktów. Tarcze awaryjne
Po utracie tarcz, moduł automatycznie i za darmo przywraca 100 punktów tarcz (bez wzgledu na ilość pozostałych ładunków generatora lub omni-żeli). Aktywne raz na walkę.
THEME⌎◍ARMOR⌎◍VOICE⌎◍NPC⌎ +10%⌎ do bycia twoją starą◍+20%⌎ do bycia starą twojej starej◍+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej