- Medi-żel - cena za sztukę 70 kredytów
- Omni-żel - cena za sztukę 90 kredytów
- Plecak - cena za każdy poziom w górę 50.000 kredytów.
Implanty ogólne
Kliknij, by uzyskać informacje odnośnie implantów ogólnych.
Feniks 01 Zwiększenie siły i obrażeń mocy biotycznych: 10% Zwiększa siłę używanej mocy o 20%, do wykorzystania raz na 3 tury. Cena: 20.000 kredytów |
Feniks 02 Zwiększenie siły i obrażeń mocy biotycznych: 10% Zwiększa obrażenia i siłę Rzutu o 10%. Cena: 20.000 kredytów |
Feniks 03 Zwiększenie siły i obrażeń mocy biotycznych: 10% Zwiększa obrażenia i siłę Odkształcenia o 10%. Cena: 20.000 kredytów |
Feniks 04 Zwiększenie siły i obrażeń mocy biotycznych: 10% Pozwala na zniwelowanie 10 punktów ujemnego modyfikatora raz na 4 tury. Cena: 20.000 kredytów |
Feniks 05 Zwiększenie siły i obrażeń mocy biotycznych: 10% Pozwala na dodanie 10 punktów dodatniego modyfikatora raz na 4 tury. Cena: 20.000 kredytów |
Oppenheimer 01 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 5% Zmniejszenie kosztu użycia mocy technologicznych: 5% Cena: 15.000 kredytów |
Oppenheimer 02 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 5% Zmniejszenie kosztu użycia mocy technologicznych: 10% Cena: 20.000 kredytów |
Oppenheimer 03 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 5% Zmniejszenie kosztu użycia mocy technologicznych: 15% Cena: 25.000 kredytów |
Oppenheimer 04 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 10% Zmniejszenie kosztu użycia mocy technologicznych: 20% Cena: 30.000 kredytów |
Oppenheimer 05 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 10% Zmniejszenie kosztu użycia mocy technologicznych: 25% Cena: 35.000 kredytów |
Erma-Werke 01 Zwiększenie siły i obrażeń mocy technologicznych: 10% Zmniejszenie kosztu użycia mocy: 10% Pozwala na zmniejszenie ujemnego modyfikatora o 10 punktów przy rzucie na trafienie, do wykorzystania raz na 3 tury. Cena: 40.000 kredytów |
Erma-Werke 02 Zwiększenie siły i obrażeń mocy technologicznych: 10% Zmniejszenie kosztu użycia mocy: 10% Tarcze wieżyczek strzelniczych wzmocnione o 20%. Cena: 40.000 kredytów |
Erma-Werke 03 Zwiększenie siły i obrażeń mocy technologicznych: 10% Zmniejszenie kosztu użycia mocy: 10% Koszt użycia sondy bojowej zmniejszony o 20%. Cena: 40.000 kredytów |
Erma-Werke 04 Zwiększenie siły i obrażeń mocy technologicznych: 10% Zmniejszenie kosztu użycia mocy: 10% Pozwala na zniwelowanie jednego ujemnego modyfikatora raz na 4 tury. Cena: 40.000 kredytów |
Erma-Werke 05 Zwiększenie siły i obrażeń mocy technologicznych: 10% Zmniejszenie kosztu użycia mocy technologicznych: 10% Umożliwia dodanie modyfikatora +20 do rzutu na trafienie raz na 4 tury. Cena: 40.000 kredytów |
Giant 01 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 5% Zwiększenie celności: 5% Cena: 15.000 kredytów |
Giant 02 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10% Zwiększenie celności: 5% Cena: 20.000 kredytów |
Giant 03 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 15% Zwiększenie celności: 5% Cena: 25.000 kredytów |
Giant 04 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 20% Zwiększenie celności: 10% Cena: 30.000 kredytów |
Giant 05 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 25% Zwiększenie celności: 10% Cena: 35.000 kredytów |
Blitzkrieg 01 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10% Zmniejszenie kosztu strzału i użycia mocy bojowych: 10% Pozwala na wywołanie efektu Skoku Adrenaliny na poziomie 1 z częstotliwością jednego użycia na 3 tury. Cena: 40.000 kredytów |
Blitzkrieg 02 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10% Zwiększenie celności: 10% Niweluje ujemny modyfikator w rzucie na trafienie w ilości 1, do wykorzystania raz na 3 tury. Cena: 40.000 kredytów |
Blitzkrieg 03 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10% Zwiększenie celności: 10% Zwiększa celność każdej używanej broni o 20%. Cena: 40.000 kredytów |
Kliknij, by uzyskać informacje nt. implantów niestandardowych.
Nazwa: Cerebro Producent: Binary Helix Opis: Jeden z najnowocześniejszych implantów na rynku. To niezwykle zaawansowany moduł, który współgra z ośrodkiem pamięci, znacząco podnosząc tempo przyswajania nowych informacji. Wbrew powszechnej opinii Cerebro nie zwiększa jednak inteligencji. Wyposażona w niego osoba będzie po prostu w stanie zapamiętać więcej i w krótszym czasie, co jest znaczącą różnicą. To póki co granica jakiej naukowcy Binary Helix nie zdołali pokonać, choć coraz częściej mówi się o testach nowego prototypu, który podobno będzie posiadał takie możliwości. Działanie: Przy zdobyciu przynajmniej 3 punktów umiejętności, posiadacz implantu otrzymuje 1 dodatkowy. Cena: 80.000 kredytów |
Nazwa: Vertigo Producent: Sirta Foundation Opis: Implant stanowiący nieocenione wsparcie podczas wszelkich interakcji. Jego działanie pozwala tym skuteczniej wyłapywać mikroekspresje, rejestrować zmiany tonu głosu oraz inne zmiany uzależnione od anatomii rozmówcy i pozostałe niekontrolowane odruchy mogące zdradzać intencje drugiej strony. Obecne modele zostały dostosowane do wszystkich znanych gatunków, Vertigo znajdzie więc zastosowanie niezależnie od pochodzenia obserwowanego osobnika. Z oczywistych przyczyn nie każdy będzie chętnie rozmawiał z posiadaczem takiego wszczepu, dlatego producent zachęca do zachowania tego faktu w tajemnicy. Działanie: Zmniejsza ceny w sklepach o 20%. Cena: 60.000 kredytów |