Operacja Szalony Geniusz
Mistrz Gry: Peter King
Gracze: Hawk, Rebecca Dagan, Irene Dubois, Olivia Harvin, Faerie Nache, Marshall Hearow, Nexaron Dragonbite, Jacob Nelson
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Jak wiele czasu minęło od kiedy tajemnicze ogłoszenie zawładnęło ekstranetem? Zdawało się, że krąży po nim tak długo jakby było ukryte w jego zakamarkach od zawsze. Szokujące zlecenie, które kusiło każdego, tylko po to by ostatecznie odesłać go wprost w objęcia niepewności. Kimkolwiek był autor, nie raczył nawet zostawić informacji kiedy wyczekiwać odpowiedzi, ile osób potrzebują, w gruncie rzeczy to nie przekazał nawet najmniejszego strzępu. Wystarczyła tylko kwota, by swój wzrok skierowali ku niemu wszyscy. Freelancerzy bez przynależności jakiejś wielkiej sprawie, żołnierze opuszczający swe posterunki, piraci, szpiedzy, złodzieje. Nie istniała reguła, bo i zabrakło wymagań. Każdy miał szansę, więc każdy próbował, nawet jeśli pozornie z góry skazany był na niepowodzenie.
Wtedy jednak zupełnie niespodziewanie pierwszy omni-klucz odebrał zaszyfrowaną wiadomość, chwilę później następny i następny. Osiem urządzeń, osiem jednakowych komunikatów z niczym prócz miejsca spotkania - wieża w południowo-wschodniej części dystryktu Tuhi. Jak wielu z wybranych wahało się czy nie padają ofiarą żartu, a może po prostu byli testowani? Żadne z nich nie wiedziało ilu oprócz niego lub niej wybrano, o ile w ogóle. Wędrowali więc w ciemno, na spotkanie tajemniczego zleceniodawcy. Mówią, że największy strach wzbudza nieznane. Jeśli tak, radość z otrzymania pracy, szybko zmąciła nuta niepokoju.
Niemniej jednak ruszyli, na spotkanie tajemnicy. Dystrykt Tuhi jak zazwyczaj otaczała ta specyficzna aura nieustającego przepychu. Gigantyczne superstruktury stanowiące wsparcie kolumny nośnej stały się domem tysięcy mieszkańców Omegi. Przynajmniej tych szczęśliwych, reszcie w udziale przypadły tylko slumsy. Czy to wędrując nimi, czy też korzystając z licznych w tych stronach promów transportowych, nie sposób było nie dostrzec istnych mas obecnych tu istnień. Kto spędził na stacji nieco więcej czasu, temu nieobcy był poziom zniszczeń wyrządzonych przez plagę. Dystrykt Gozu wypluł zbyt wielu pozbawionych dachu nad głową uciekinierów, przed którymi między innymi właśnie Tuhi nie było w stanie się ochronić.
Wyjątkiem było tylko miejsce stanowiące cel ich podróży - Diabelska Krawędź. Gigantyczna kolumna-wieżowiec, której wszyscy jakby instynktownie unikali. Dopiero docierając pod samo wejście, odbiorcy wiadomości z lokalizacją spotkania kolejno zdawali sobie sprawę z tego, że wrota są zamknięte na cztery spusty. Widać ktokolwiek zaprosił ich do siebie, wciąż na coś czekał. Na coś lub na kogoś.
Wyświetl wiadomość pozafabularnąWitam serdecznie.
W pierwszej kolejności pozwoleń sobie wrzucić raz jeszcze garść zasad obowiązujących na sesji:
1. Przygotowanie do gry
1.1 Wszyscy gracze mają obowiązek zaktualizować swoje karty statystyk, ze szczególnym uwzględnieniem liczby pochłaniaczy ciepła, medi i omni żeli oraz innych limitowanych przedmiotów. Jeśli nie zrobią tego do momentu rozpoczęcia przygody, będą traktowani tak jakby ich w ogóle nie mieli, nawet jeśli zrobili wcześniej zakupy. Wraz z końcem tury będę wprowadzał dane z Waszych kart do własnego pliku, od momentu kiedy to zrobię, nie ma możliwości wprowadzenia jakichkolwiek zmian w kartach.
1.2 Tylko postacie, które osobiście napisały w temacie z rekrutacją mogą uczestniczyć w przygodzie. Nie ma możliwości dołączenia w trakcie.
1.3 Wymagana jest tylko obecność na Omedze, ale konkretne położenie jest dowolne. Innymi słowy wystarczy być na stacji i zaczekać na mojego posta.
2. Rozgrywka
2.1 Gramy z pełną mechaniką. Więcej informacji w punkcie 3.
2.2 Tura będzie przebiegała w bardzo prosty sposób. Mój pierwszy post pojawia się wczesnym wieczorem. Od tego czasu, Wy macie czas do wtorku do północy, aby umieścić swoje odpowiedzi. Mój kolejny wpis dodam natomiast w środę ponownie około 20 i lecimy od nowa. W ten sposób otrzymujecie dwa wieczory na pisanie. Na początku kiedy jest tyle osób, daje Wam to sporo czasu na interakcje z innymi, planowanie itd.
Z czasem przewiduje skrócenie tury w celu przyspieszenia rozgrywki, ale to zależy od tego ile osób będzie wciąż aktywnych w wątku.
2.3 Poza walkami nie istnieje limit postów. Szczególnie w trakcie rozmów, do momentu zakończenia tury, możecie pisać ile tylko chcecie.
2.4 System 3 strajków. Jeśli ktoś oleje bez wcześniejszego usprawiedliwienia trzy terminy wypada na dobre. Okoliczności zaginięcia w akcji bywają różne. No ale powiedzmy, że kiedy dochodzi do tego w trakcie walki, kiedy ludzie liczą na zaangażowanie od wszystkich, to za bycie leszczem, bierze się pocisk na główkę.
2.5 Nieobecności należy zgłaszać do mnie na PW i tylko na PW, czat, GG itd. nie są brane pod uwagę, więc nie zawracajcie mi tam głowy.
2.6 W wypadku jeśli to mi zdarzy się zawalić termin, strajki Wam nie grożą. W najgorszym wypadku, postać gracza zostanie pominięta w narracji.
2.7 Wykorzystamy opracowany przeze mnie na potrzeby przygody system losowych nagród, który oznacza po prostu, że nigdy nie wiecie na co traficie otwierając jakąś szafkę. Jedyne na co macie jako taki wpływ to jakość zdobywanych przedmiotów. Ta będzie determinowana na podstawie kilku ogólnych zmiennych, jak trudność dostania do kontenera oraz co bardzo ważne - Waszego ogólnego zaangażowania w przygodę jako grupa.
2.8 W sesji będzie sporo wymagającej walki, więc radze uważnie czytać i pisać posty. Inaczej będzie krucho. Ogólnie operacja będzie wymagająca, bo to operacja i tak dalej.
3. Mechanika
3.1 Przede wszystkim radze raz jeszcze przejrzeć wszystkie zasady mechaniki, szczególnie dział z opisaną walką wręcz, jeśli komuś umknęły zmiany w tym obszarze.
3.2 Na potrzeby sesji zmianie ulegnie też kilka rzeczy.
- Implant noszony obecnie przez Hawk może zostać wykorzystany tylko raz w trakcie tury.
- Nie istnieje rozróżnienie między klasami technicznymi, a pozostałymi jeśli chodzi o używanie omni-żelu. Dodatkowo nie można korzystać z niego w trakcie walki, tylko między starciami. Konkretne procentowe wartości zreperowanych uszkodzeń są oczywiście uzależnione od ekwipunku Waszych postaci.
- Ponieważ każde z Was rozpoczyna grę z dodatkowym obciążeniem (mały spoiler) i jest Was sporo, limit możliwych do zdobycia broni na sesji zostaje zmniejszony do jednego. Zasada może ulec zmianie w wypadku pewnych fabularnych powikłań.
To już wszystko.
Życzę powodzenia w rozgrywce i dobrej zabawy.
- Peter King
Deadline: 14.10.14, północ.