Strona 1 z 1
[ETAP 1] #5 Zielony Chaos
: 7 cze 2016, o 15:03
autor: Hawk
[boxmid][center][size=150][font=http://fonts.googleapis.com/css?family=Iceberg family=Iceberg][u]Informacje o arenie:[/u][/font][/size]
[color=#FFFF40]⊳ Ammo i stacja medyczna umożliwiają pobranie pochłaniacza ciepła/medi-żelu [b]2 razy w ciągu walki[/b], warunkiem jest dotarcie do nich. [/color]
[color=#FFFF40]⊳ Arena otoczona jest gęsto zarośniętymi drzewami oraz krzakami. Agresywna roślinność tej części Sur'Keshu atakuje każdą istotę, która przez okres jednej tury nie ruszy się z miejsca, oplatając ją liśćmi i gałęziami. Unieruchomiony gracz zmuszony jest poświęcić swoją małą akcję na wydostanie się z gąszczy, a jeśli pozostaje w jednym miejscu na dwie tury - akcję dużą. Po trzech turach spędzonych w jednym miejscu zostaje unieruchomiony permanentnie. [/color]
[color=#FFFF40]⊳ Runda trwa do eliminacji jednego z przeciwników.[/color][/center][/boxmid][boxmin][center][size=150][font=http://fonts.googleapis.com/css?family=Iceberg family=Iceberg][u]Septimus vs Bleyz[/u][/font][/size]
[size=120]TURA 0[/size]
Septimus: P [color=#FFBF00]500/500[/color], T [color=#0080FF]200/200[/color]
Bleys: P [color=#FFBF00]550/550[/color], T [color=#0080FF]200/200[/color]
[size=120]TURA 1[/size]
Septimus: P [color=#FFBF00]500/500[/color], T [color=#0080FF]0/200[/color]
Bleys: P [color=#FFBF00]550/550[/color], T [color=#0080FF]200/200[/color]
[size=120]TURA 2[/size]
Septimus: P [color=#FFBF00]500/500[/color], T [color=#0080FF]100/200[/color]
Bleys: P [color=#FFBF00]550/550[/color], T [color=#0080FF]70/200[/color]
[size=120]TURA 3[/size]
Septimus: P [color=#FFBF00]500/500[/color], T [color=#0080FF]100/200[/color]
Bleys: P [color=#FF0000]0/550[/color], T [color=#0080FF]70/200[/color]
[size=120]Koniec walki![/size]
[color=#0080FF]Wygrany: Septimus[/color][/center][/boxmin]
Re: [ETAP 1] #5 Zielony Chaos
: 21 cze 2016, o 09:52
autor: Mistrz Gry
Wyświetl wiadomość pozafabularnąNo siema.
Pozycje startowe:
TURA 0
Inicjatywa (tak jak być powinno zgodnie z nowymi zasadami, a nie tak jak niektórzy, którzy ich nie czytali, wstyd :<):
Bleyz (+1, bo drell)
0
Septimuz
1
Zaczyna ten kto ma więcej, czyli…
Septimuz!
Zaznaczajcie. Gdzie się przemieszczacie, kryjecie, co robicie et cetera, et cetera.
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Re: [ETAP 1] #5 Zielony Chaos
: 22 cze 2016, o 05:56
autor: Septimus Ursin
Wyświetl wiadomość pozafabularnąSorry za zwłokę, ale utknąłem w hotelu w którym mam całkowity brak zasięgu, w związku z czym piszę z telefonu i nie mogę edytować obrazka
Wybiegam prosto do prawej ściany (tzn górnej) i dalej w stronę lewego skraju mapy aż zobaczę drella- atakuję kolejno szarżą biotyczną i lekkim atakiem wręcz, jeśli szarża mi nie wyjdzie padam plackiem za njbliższą osłoną.
Re: [ETAP 1] #5 Zielony Chaos
: 22 cze 2016, o 15:49
autor: Bleys Belford
Rozglądam się po wrażym otoczeniu i przemieszczam uważnie i na tyle szybko by nic nie zuapauo za nogę, zwracam też uwagę by w razie obalenia nie polecieć w jakieś niewygodne miejsce pełne rosiczek. Gdy widzę kroganina, który stęka i nie może się skupić, odpalam adrenalinę i strzelam doń serią z Windy.
Jeśli od razu leci mi but na twarz i krogan mnie obala staram się poderwać błyskawicznie za AM i przejść do ciężkiego ataku wręcz - AD.
Jeśli szarża nie zwala mnie z nóg a krogan jest tuż - adrenalina i ciężki atak omni-ostrzem.
Re: [ETAP 1] #5 Zielony Chaos
: 22 cze 2016, o 17:03
autor: Mistrz Gry
Wyświetl wiadomość pozafabularnąNo problemo. I tak nie zaczęlibyśmy wcześniej, bo ja przez weekend nie miałem prądu :P
TURA 1
Septimuz
Szarża biotyczna [4A]
Koszt: 8PA (AD)
30 + 4*5 + 5[2 poziom] = 55
Jeżeli wynik <55 - sukces
0
Placek za najbliższą osłoną.
Bleyz
Adrenalina [3]
Koszt: 5PA - 3PA [Armor] = 2PA (AM)
30 + 6*5 = 60
Jeżeli wynik <60 - sukces
1
Sukcez. Efekty:
+5% do szansy na obrażenia krytyczne
Modyfikator celności: +5
Modyfikator celności/umiejętności przeciwnika -5
Rzuć dwoma kośćmi na trafienie, z broni lub wręcz wybierz korzystniejszy wynik. Trzy razy na walkę.
Strzał z Windykatora
Koszt: AD
50 + 20[celność] + 5[adrenalina] - 20[bardzo trudny, bo Septimuz plackuje za osłoną i go prawie nie widać] < 55
Trafienie krytyczne, gdy na pierwszej kości: 5%[bazowe] + 5%[adrenalina] + 5%[szkolenie bojowe 2] + 5%[armor] <20
Dwa rzuty (adrenalina):
2
3
Korzystniejszy drugi, więc 3 sukcesy i w tym krytyk.
Obrażenia:
360 * 3 * 0.25 * 1.3[krytyk] = 351
Tarcze Septimuza: 200 - 351 = 0
Podsumowanie
Septimuz: P
500/500, T
0/200, Plackuje za osłoną.
Bleyz: P
550/550, T
200/200
Diagnoza:
Kurwa ile liczenia.
Następna tura:
rozpoczyna Septimuz.
Wyświetl wiadomość pozafabularnąUWAGA, UWAGA! Bardzo zjebałem, bowiem po wrzuceniu posta na swoim koncie stwierdziłem, że zrobię tak jak należy i wrzucę go jako MG. No i tak zrobiłem. Skopiowałem pierwszego, usunąłem go, wkleiłem i wysłałem jako MG. Z tym, żeeeee... zapomniałem, że usuną się przez to wyniki na kościach.
Bada bum tss.
Ale mam screeny z wyników, bo przeglądarka zapisała starego posta jak wycofałem, więc nie będzie, że oszukiwałem :<
Link 1
Link 2
Mea culpa.
Re: [ETAP 1] #5 Zielony Chaos
: 22 cze 2016, o 20:37
autor: Septimus Ursin
Ok- powtarzamy zabawę. Startuję szarżą biotyczną. Jeśli się nie powiedzie, ładuje tarczę i puszczam się pędem w kierunku stacji medycznej, rzucając się za róg ( i tym razem upewniając się że nie wystaje zza niego ani kawałek mojego dupska).
Jeśli szarża się uda, za MA rzucam się z łapskami na drella żeby wyrwać mu Windę (od początku kierując lufę w bok żeby nie nadziać się na serię z przyłożenia) z rąk i odrzucić za siebie. Jeśli z jakiegoś powodu nie mogę, wykonuję lekki atak wręcz.
Jeśli szarża się uda i powalę drella, za MA rzucam się na niego całym ciężarem krogańskiego cielska tak żeby przygnieść rękę z Windą do ziemi i uniemożliwić mu jej wykorzystanie- jeśli z jakiegoś powodu MA to za mało na taki manewr- jak wyżej- ekki atak wręcz.
Wysłane z mojego EVOLVEO StrongPhone Q4 przy użyciu Tapatalka
Re: [ETAP 1] #5 Zielony Chaos
: 23 cze 2016, o 13:03
autor: Bleys Belford
Jeśli kroganin się wychyla zza zasłony i potem biegnie do stacji to odpalam w niego strzał wstrząsowy i strzelam serią z Windy.
Przesuwam się w kierunku poprzedniej pozycji i dalej, by mieć lepszy kąt ostrzału biegnącego.
Jeśli szarża mnie dopadła to odpalam strzał wstrząsowy i cofając się na północ strzelam serią z bliska w wielkoluda. Jeśli nie mogę strzelać to adrenalina i ciężki atak wręcz.
Jeśli mnie powaliła szarża to staram się jak najszybciej poderwać i uciec w kierunku centrum planszy za AD. Za AM wykonuję strzał wstrząsowy.
Jeśli nie mogę za bardzo strzelać - to ciężki atak wręcz miast ucieczki i krążenie wokół przeciwnika.
Re: [ETAP 1] #5 Zielony Chaos
: 23 cze 2016, o 18:57
autor: Mistrz Gry
Wyświetl wiadomość pozafabularnąSept, jako, że nie dostałem odpowiedzi na pmkę i szturchanie na shoutboxie, uznaję, że zostawiasz swoje akcje jak podałeś - a co za tym idzie, żeby wykonać szarżę biotyczną, najpierw się podnosisz za AM.
Btw, jeżeli dalej będziecie tak wypisywać po 5 alternatywnych akcji, możecie spodziewać się, że jakaś przerośnięta rosiczka ugryzie was w dupę. Za cwaniakowanie, a co :P
TURA 2
Septimuz
Podniesienie się z ziemi
Koszt: AM
Bleyz
Strzał Wstrząsowy [1]
Koszt: 5PA - 3PA[armor] = 2PA (AM)
30+6*5 = 60
Jeżeli wynik <60 - sukces
0
Efekt: Pudło.
Septimuz
Szarża biotyczna [4A]
Koszt: 8PA (AD)
30 + 4*5 + 5[2 poziom] = 55
Jeżeli wynik <55 - sukces
1
Auć.
60% szans na powalenie
2
Efekt: Brak powalenia, Bleys utrzymał się na nogach. Septimus - odzyskanie 100 tarcz.
Obrażenia:
(70 + 30[poziom 4A])*1.3[trafienie krytyczne] = 130
Tarcze Bleyza: 200 - 130 = 70
Tarcze Septimusa: 100
Bleyz
Strzał z Windykatora
Koszt: AD
50 + 20[celność] - 10[trudny, bo mała utrata równowagi po dostaniu szarżą w pysk] < 60
Trafienie krytyczne, gdy na pierwszej kości: 5%[bazowe] + 5%[szkolenie bojowe 2] + 5%[armor] <15%
4
Efekt: Bleyz ma zeza. Pudło.
Podsumowanie
Septimuz: P
500/500, T
100/200.
Bleyz: P
550/550, T
70/200
Zara dostaniecie obrazek.
Re: [ETAP 1] #5 Zielony Chaos
: 23 cze 2016, o 19:13
autor: Septimus Ursin
Jedno pytanko- po co podnosić się z ziemi żeby wykonać szarżę? Przecież szturmowiec odpalając tą zdolność dosłownie zamienia się w pocisk i może nawet przenikać przez ściany- czy nie mogę wystartować tak jak jestem, z gleby- i muszę wykorzystać całą akcję żeby podnieść się do pionu i dopiero próbować szarży?
Tak czy inaczej- lekki atak za MA, następnie ciężki
1) Chociażby po to, żeby w ogóle widzieć Bleysa. Leżąc na ziemi za osłoną masz między sobą, a Bleysem trzy osłony.
2) "Szturmowcy wykorzystują tę zdolność do zwiększenia swojej siły i szybkości, robiąc niesamowicie szybką szarżę w kierunku wroga". - ciężko zaczynać szarżę z poziomu, leżąc na brzuchu :P Zamiana w półmaterialny pocisk ok, ale najpierw musisz jakoś "wystartować", a do tego się podnieść.
Re: [ETAP 1] #5 Zielony Chaos
: 23 cze 2016, o 20:56
autor: Bleys Belford
Mój Kermit cofa się dalej w kierunku centrum, odpala strzał wstrząsowy, potem atak ciężki.
Re: [ETAP 1] #5 Zielony Chaos
: 24 cze 2016, o 15:49
autor: Mistrz Gry
TURA 3
Septimuz
Atak omni-ostrzem (lekki)
Koszt: AM
<45 [bazowa szansa na unik drella]
0
Efekt: Trafienie.
Obrażenia:
230[kroganin]*1.20[armor] = 276
Pancerz Bleysa: 550 - 276 = 274
276 jest większe niż 50% wartości pancerza (275), więc Bleys otrzymuje 1 ranę.
Bleyz
Strzał Wstrząsowy [1]
Koszt: 5PA - 3PA[armor] = 2PA (AM)
30+6*5 - 10[poziom trudny, bo 1 rana] < 50
1
Efekt: ...lolz. Wszechświat nienawidzi Bleysa.
Septimuz
Atak omni-ostrzem (ciężki)
Koszt: AD
45[bazowa szansa na unik drella] + 10[bo Bleyz ranny] < 55
2
Efekt: Auć.
Obrażenia:
500[kroganin]*1.20[armor] = 600
Pancerz Bleysa: 274 - 500 = 0
Martwy Bleys jest martwy.
Podsumowanie
Septimuz: P 500/500, T 100/200.
Bleyz: P 0/550, T 70/200
KONIEC WALKI
Wygrany: SEPTIMUZ
Diagnoza: Nigdy nie pozwól, by kroganin się do ciebie zbliżył.
Re: [ETAP 1] #5 Zielony Chaos
: 24 cze 2016, o 16:01
autor: Septimus Ursin
Gady : Płazy 1:0
Wysłane z mojego EVOLVEO StrongPhone Q4 przy użyciu Tapatalka
Re: [ETAP 1] #5 Zielony Chaos
: 24 cze 2016, o 16:17
autor: Bleys Belford
Gratuluję :)
GG jak to się teraz mawia.