Panie i panowie, TURNIEJ CYTADELOWY dziś się rozpoczął, dlatego też nasz czcigodny MG o wielu twarzach przyjmuje wasze zakłady.
Oczywiście, zasady są proste. Możecie obstawić minimalnie 500 kredytów, maksymalnie - ile tylko chcecie. Obstawiacie dany wynik rozgrywki - osobę, która wygra, lub remis. W przypadku wygranej waszego zakładu, otrzymujecie zwrot kredytów pomnożony przez 1,5. W przypadku przegranej - tracimy to, co obstawialiśmy.
[td=700][sekcja][boxmin][color=#008000][b]BEZ PANCERZA[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]W PANCERZU[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz
⁕ -10% do trafienia w Irene
⁕ po utracie tarcz automatyczne wejście w kamuflaż
⁕ rękawice z podsłuchem dotykowym[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]DODATKOWE BONUSY
Z AKTYWNEGO KAMUFLAŻU[/b][/color]
⁕ obrażenia wręcz dodatkowe +50%
(w sumie +90%)
⁕ obrażenia z broni palnej +90%
⁕ jeśli w pancerzu, odbija również fale dźwiękowe (niewidzialna i niesłyszalna omg)[/boxmin][/sekcja][/td]
|+55% obrażeń od broni|+20% obrażeń od strzałów krytycznych|+1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni| |+20% pancerza|30% przywróconej maksymalnej mocy po utracie tarcz, pochłaniając przy tym 2 dawki omni-żelu| |(15% jeżeli dostępna jest tylko 1 dawka omni-żelu)|||"Słowa"| [url=gg://28020261][/url] |"Myśli"||Dla MG:Wyświetl wiadomość pozafabularną
TARCZE 860
PANCERZ
750 + (20% * 750) = 900
[schemat opisu broni]
W obrażeniach napisałem trzy bonusy w nawiasach. Pierwszy jest od Pancerza/broni. Drugi z dodanym ammo. Trzeci z dodanym skokiem.
OMNI-KUSZA W obrażeniach w nawiasie to bonus od Skoku
Obrażenia: 400 (600) Koszt ataku:6PA Szansa na trafienie:30 Dodatkowe właściwości: brak możliwości stosowania lekkich i ciężkich ataków w walce wręcz Wariant omni-broni (strzały kierowane): Po aktywacji (3 PA), podczas pięciu kolejnych ataków,
podstawowa celność omni-kuszy wzrasta do 60.
Skok Adrenaliny
Koszt:4 PA Modyfikator celności:+20 Premia do obrażeń broni:50% Redukcja obrażeń (jednorazowa):25%
Strzał Wstrząsowy
Koszt:3 PA Obrażenia:100 Siła:300N
Umocnienie
Koszt:10 PA Modyfikator celności:-15 Redukcja obrażeń:15% Premia do obrażeń walki wręcz:50%
Amunicja Dysrupcyjna
Zwiększa szansę na ogłuszenie celu o20% Premia do obrażeń:+40%
"Uwaga. Poważna i zaraźliwa choroba psychiczna dotknęła większość quarian. Po zdjęciu kombinezonów liżą swoich wybawicieli. Prosimy zachować ostrożność i pilnować macek." ~ Irene Dubois,
|+55% obrażeń od broni|+20% obrażeń od strzałów krytycznych|+1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni| |+20% pancerza|30% przywróconej maksymalnej mocy po utracie tarcz, pochłaniając przy tym 2 dawki omni-żelu| |(15% jeżeli dostępna jest tylko 1 dawka omni-żelu)|||"Słowa"| [url=gg://28020261][/url] |"Myśli"||Dla MG:Wyświetl wiadomość pozafabularną
TARCZE 860
PANCERZ
750 + (20% * 750) = 900
[schemat opisu broni]
W obrażeniach napisałem trzy bonusy w nawiasach. Pierwszy jest od Pancerza/broni. Drugi z dodanym ammo. Trzeci z dodanym skokiem.
OMNI-KUSZA W obrażeniach w nawiasie to bonus od Skoku
Obrażenia: 400 (600) Koszt ataku:6PA Szansa na trafienie:30 Dodatkowe właściwości: brak możliwości stosowania lekkich i ciężkich ataków w walce wręcz Wariant omni-broni (strzały kierowane): Po aktywacji (3 PA), podczas pięciu kolejnych ataków,
podstawowa celność omni-kuszy wzrasta do 60.
Skok Adrenaliny
Koszt:4 PA Modyfikator celności:+20 Premia do obrażeń broni:50% Redukcja obrażeń (jednorazowa):25%
Strzał Wstrząsowy
Koszt:3 PA Obrażenia:100 Siła:300N
Umocnienie
Koszt:10 PA Modyfikator celności:-15 Redukcja obrażeń:15% Premia do obrażeń walki wręcz:50%
Amunicja Dysrupcyjna
Zwiększa szansę na ogłuszenie celu o20% Premia do obrażeń:+40%
OUTFIT -- UNIFORM -- ARMOR -- VOICE -- MAIN THEME-Problem nie jest problemem. Problemem jest twoje podejście do problemu-Bonusy: +20% do obrażeń od broni +30% do obrażeń w walce wręcz +1PA do ataku wręcz 20% szans na podpalenie przeciwnika przy ataku omni-ostrzem +5% szansa na strzał krytyczny +20% do pancerza +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni
[td=700][sekcja][boxmin][color=#008000][b]BEZ PANCERZA[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]W PANCERZU[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz
⁕ -10% do trafienia w Irene
⁕ po utracie tarcz automatyczne wejście w kamuflaż
⁕ rękawice z podsłuchem dotykowym[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]DODATKOWE BONUSY
Z AKTYWNEGO KAMUFLAŻU[/b][/color]
⁕ obrażenia wręcz dodatkowe +50%
(w sumie +90%)
⁕ obrażenia z broni palnej +90%
⁕ jeśli w pancerzu, odbija również fale dźwiękowe (niewidzialna i niesłyszalna omg)[/boxmin][/sekcja][/td]