Mistrz Gry: Matthew Tarczansky Liczba graczy: 4-5 osób
Mieszkańcy Tammuz: Umieramy z głodu! Czy Rosenkov Materials zamierza coś z tym zrobić?!
Tammuz, zaledwie roczna kolonia w systemie HP10090/1-A. To tutaj od dziesięciu miesięcy wydobywa się 15% zapotrzebowania Przymierza na metale takie jak platyna i iryd. Tutaj maszyny wydobywcze pracują non stop, a pracownicy dbają, by wszystko działało jak należy. To tutaj zaledwie wczoraj doszło do tragedii.
Rosenkov Materials, zaopatrujące i finansujące wydobycie oraz rozwój Tammuz podjęło współpracę z Tarczansky Logistics. Od niedawna wspólnie wysyłają do Tammuz frachtowce z zaopatrzeniem technicznym, medycznym oraz oczywiście z żywnością. Ostatni konwój zniknął z rejestrów dwadzieścia pięć godzin temu.
Jak podają wiarygodne źródła, Tarczansky Logistics zobowiązało się do natychmiastowej interwencji. Podejrzewa się, że konwój zaatakowany został przez piratów na skraju systemu, nieoficjalnie podaje się nazwiska odpowiedzialnych za zestrzelenie zapasów. Wśród nich pojawia się miano: Jeanette Hawkins, ex-Widmo, obecnie figurująca jako pirat.
Czy dojdzie do konfrontacji? Czy Tarczansky Logistics znajdzie zaginione frachtowce? Czy uda się dostarczyć zaopatrzenie do Tammuz?
Tego dowiemy się w ciągu następnych kilkudziesięciu godzin.
Dla ANN, Lexi Carter Opis kontraktu:
Układ HP10090-1/A sąsiaduje z systemem, w którego centrum znajduje się pulsar. Bliskość obiektu sprawia, że użycie skanerów dalekiego zasięgu i odnalezienie zaginionych frachtowców tą metodą mija się z celem, gdyż zakłócenia z sąsiadującego systemu są zbyt duże. Ponadto podejrzewa się, że transpondery statków zostały uszkodzone, co również utrudnia ich lokalizację.
Tarczansky Logistics poszukuje wolnych strzelców, których zadaniem będzie odnalezienie zaginionych frachtowców, odzyskanie czarnych skrzynek i na podstawie zapisków z nich ustalą ciąg wydarzeń oraz sprowadzą ładunek z powrotem na Tammuz.
Pracodawca ponosi koszty jednostki przeznaczonej na poszukiwania oraz środków ochrony osobistej.
Tarczansky Logistics nie ponosi odpowiedzialności za trwałe uszczerbki na zdrowiu lub śmierć w trakcie wykonywanego zlecenia.
Nie jest to moja pierwsze mistrzowanie, ale PIERWSZE od jakiegoś czasu w klimatach twardego sci-fi, więc proszę o wyrozumiałość. :D
Kolejność zgłoszeń decyduje o zaklepanym miejscu.
Przygotujcie się na deadline, ale wszystkie szczegóły ustalimy sobie jak się wszyscy ładnie zbierzemy.
Nagrody będą, wiadomo, ale o to sobie rozwiążemy fabularnie. :D
Teraz najważniejsze:
Ci, którym uda się załapać na sesję będą poproszeni o kontakt bezpośrednio na discordzie lub na PW, by ustalić konkretny ciąg fabularny i powód prowadzący Wasze postaci do pojawienia się w tej misji. W przypadku zwykłych najemników sprawa jest prosta, ale kto wie jakie postaci będą chciały się zaciągnąć.
THEME|WORK THEME|SPACESUIT|CASUAL|VOICE|ARMORPremia technologiczna: +20% Bonus do tarcz: +15% Bonus do celności strzelby: +5% Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 15% Zwiększenie obrażeń zadawanych przez Spalenie: 10%
1x w ciągu walki lekki atak wręcz ma automatyczny sukces + 10% do obrażeń od mocy + 5% do obrażeń od broni + 10% tarcz - 2PA za akcję zmiany broni - 2 PA kosztu użycia medi- lub omni-żelu - 10% na zakupy produktów Rady Serrice Wyświetl wiadomość pozafabularną
Tarcze; 1001, koszt odnowienia 10 PA
Omni: Bonus do tarcz 15%, premia tech 20%
Pancerz: 900
+5% od obrażeń od mocy
szansa na powalenie zmniejszona o 5%
10% do obrażeń przeciwko pancerzom
+5% do obrażeń od broni
• Fala uderzeniowa (2)
Koszt: 8 PA
Obrażenia: 200
Powalenie: 40%
Promień: 2m
Zasięg: 10m
• Szkolenie bojowe (2)
+1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni.
Bonus do pancerza: 20%
SESJE UKOŃCZONE/ZAWIESZONE
• MG Irene Dubois, "Tam, gdzie nie sięga wzrok" (Status: zakończona przedwcześnie, wątek do kontynuacji)
• MG Rebecca Dagan, "Szepty Bogów" (Status: zakończona przedwcześnie)
• MG Kiru Heidr Varah, brak danych (Status: zakończona przedwcześnie)
• MG Ahri'Zhao vas Orionis, "Jak grom z podświetlonego nieba" (Status: zakończona przedwcześnie)
PROFITY Z SESJI
• Znajomość z Dorianem Eberhardt (potentat rynku farmaceutycznego) "Szepty Bogów"
PSYCHICZNE I FIZYCZNE ZMIANY POSTACI
• PSYCHICZNE (następstwa sesji "Tam, gdzie nie sięga wzrok"): Lekka paranoja na punkcie prześladowania jego osoby przez organizację Cerberus. Żal i wściekłość, którą darzy jego mniemanego ojca (Maderin Gate, wtedy znany jako Madd Silver)