[boxmid][b]Datapad z informacjami o wyglądzie Kete T'sami
Wczytywanie danych...[/b]
Swym wyglądem niezbyt różni się od pozostałych przedstawicielek swojej rasy. Jej skóra ma barwę jasnego błękitu a na niej znajduje się kilka niedoskonałości w postaci białych plam oraz pieprzyków i piegów. Najbardziej widoczne są one na twarzy, a dokładniej na policzkach, czubku czoła oraz przy skroniach. Jej oczy są koloru błękitnego. Na jej ustach, nosie oraz powiekach mieni się delikatny, fioletowy odcień skóry. Jeśli chodzi o kwestię makijażu, ma namalowane brwi czarną kredką oraz powieki pomalowane również na czarno. Dodatkowo jej paznokcie są pomalowane na jasny róż.
Jeśli chodzi o kwestię sylwetki, nie jest ani szczupła ani gruba. Talia osy seksownie podkreśla jej kobiece atuty. Jest wysportowana, ale nie widać po jej ciele wyraźnych mięśni. Stara się dbać o swoją kobiecość, przez co nawet ziemianki mogłyby pozazdrościć jej egzotycznego wyglądu.
Kwestia ubioru u tej osobniczki jest dosyć ciekawa i niespotykana, biorąc ją oczywiście pod względem innych asari. Kete, poza polem bitwy, lubi ubierać się w luźne ubrania ziemskich kobiet. Najczęściej ubiera się w czarny top oraz czarne leginsy, do tego luźne, sportowe buty. Jeśli chodzi o strój bojowy i pancerz, uwielbia te obcisłe w odcieniach czarnego.[/boxmid][boxmin][b]Wzrost i waga:[/b] 170cm, 60kg.
[b]Skóra/karapaks:[/b] Jasny błękit z kilkoma niedoskonałościami w postaci białych kresek oraz kropek. Na jej policzkach znajdują się białe piegi.
[b]Oczy:[/b] Kolor błękitny.
[b]Włosy:[/b] Brak.
[b]Znaki szczególne:[/b] Makijaż jak u żeńskich przedstawicielek rasy ludzkiej.[/boxmin]
[boxmid]Wszystko to, czego nie określiłeś przy poprzednich podpunktach. O czym Twój bohater często myśli? Jakie ma cele? Jakie pragnienia? Wypisz po prostu to, co Ci palce na klawiaturę przyniosą.[/boxmid][boxmin][b]Zainteresowania:[/b] Interesuje ją ludzka rasa, ich odmiany, kultury, historia oraz zachowania. Interesuje się również bronią palną.
[b]Lęki:[/b] : Boi się zajścia w ciążę.
[b]Przyzwyczajenia/zwyczaje:[/b] Zarówno te wynikłe z natręctw, jak też powtarzane całkowicie świadomie.
[b]Uzależnienia:[/b] Nie trzeba tłumaczyć.
[b]Znaki szczególne:[/b] Wszystko, co nie zostało wymienione wyżej, a warte jest wspomnienia.[/boxmin]
Biografia postaci - im więcej szczegółów tym lepiej! Pamiętaj, że niektóre wątki opisane w historii mogą zostać wykorzystane przez Mistrza Gry w czasie rozgrywki.
ADRES DO ZDJĘCIA STATKU, jeśli brak, zostawić puste[statek][/statek][boxmid]Wymagany niekoniecznie szczegółowy, ale choćby pobieżny opis wraz z historią jego uzyskania. Prosimy o zachowanie realizmu.[/boxmid]
[ekwipunek]Na start przysługuje Standardowy generator tarcz, omni-klucz "Primo", oraz 20 tysięcy kredytów. Żadnej broni - tą trzeba dopiero nabyć w sklepie. Oprócz tego można wypisać tam wszystkie, inne od elementów opancerzenia i uzbrojenia przedmioty, jakie obecnie posiada przy sobie postać, lub te, które ma, lecz nie trzyma przy sobie. (Postać posiada przede wszystkim wszystko to, co uwzględni w polach ekwipunku w karcie statystyk. Tutaj jest miejsce na dodanie rzeczy, które posiada ogólnie).[/ekwipunek]
[dodatkowe]Atrakcyjność seksualna: interesują ją tylko przedstawiciele gatunku żeńskiego. Najbardziej interesują ją ziemskie kobiety.
Nie lubi dzieci, obojętnie jakiej rasy oraz gatunku. Z tego samego powodu boi się zajść w ciążę.[/dodatkowe]
Pancerz technologiczny: -30% otrzymanych obrażeń
PANCERZ: 735
TARCZE: 1500
Automatyczna naprawa pancerza do 75% wartości za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji, gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości (184) - raz w ciągu walki. N7 Tajfun Obrażenia: 792 (Bazowe 720, rękawice 5%, przedłużona lufa 5%)
Celność: 22 (Bazowe 20, celownik termiczny 2)
Odrzut: 15
Szybkostrzelność: 5 PA
Pojemność: 100 / 4 pochłaniacze (seria 10 pocisków)
Spalenie
Obrażenia głównego celu: 300 (bazowe), 100 (od podpalenia)
Szansa na podpalenie: 100% (wszyscy w zasięgu 2m od celu)
Podpalenie uniemożliwia regenerację tarcz
Spalenie eksploduje na końcu tury, zadając 1000 obrażeń w zasięgu 3m i nakładając ponownie efekt Podpalenia na przeciwników.
Koszt: 4.5 PA
Aktywacja: 90%
Sabotaż
Efekt obejmuje wrogów w odległości 1.5m od celu.
Czas działania: 2 tury
Koszt: 4.5 PA
Aktywacja: 90%
Wyssanie Energii
Obrażenia: 225
Koszt: 4.5 PA
Regeneracja tarcz: 110
Aktywacja: 90%
Skan Taktyczny
Czas działania: 1 tura
Koszt: 4.5 PA
Osłabienie: 20%
Modyfikator do trafienia celu: +5
Granaty Łukowe
Obrażenia: 275 (na początku akcji, za każdy obszar)
Średnica obszaru: 3m
Koszt: 6.5 PA
Aktywne obszary: 2
Rozpoczęcie akcji w obszarze wyładowań łukowych nakłada efekt Spowolnienie(akcja ruchu kosztuje dodatkowe 2PA).
Skok rakietowy
Możliwość błyskawicznego dostania się do celów oddalonych do 10 metrów (darmowa akcja).
Darmowa akcja, zastępuje zwykłą akcję ruchu. Nie generuje kar do trafienia/aktywacji umiejętności.
Atak Dewastatora
Koszt: 4.5PA/darmowa akcja przy ataku wręcz.
Obrażenia: 200 obrażeń oraz powalenie przeciwnika. Szarżę można wykonać z odległości 4m. Obrażenia traktowane jak obrażenia walki wręcz.