Archiwum rozwiązań starych i wszelakich. Cytadela przez lata miała wiele systemów i rozwiązań, które na dłuższą metę okazały się bardziej komplikować rozgrywkę niż ją ułatwiać i wzbogacać. Tutaj są zgromadzone, pogrzebane na wieki wieków, lub, kto wie...
Jestem na wyjeździe, utrudniony dostep do neta od wczoraj do jutra. Moge sie spoznic z odpisem dzis kolo.po polnocy lub jutro rano.
Bonusy:+15% obrażenia od broni, +30% obrażenia wręcz (-1PA), +30% Tarcze, +35% obrażenia od mocy, -20% koszt użycia mocy, +15% prem technologicznaTheme /Battle ThemeVoice"Co zrobisz w przypadku zła, którego nie możesz pokonać sprawiedliwością ?
Zwalczysz zło złem, czy też zaakceptujesz fakt, że sprawiedliwość z nim przegrała ?
- Tak czy inaczej, zło pozostanie. "
Wyjeżdżam dziś na tydzień z naszego pięknego kraju. Jeśli się okaże, że będę mieć internety, to postaram się odpisywać wieczorami. Jeśli nie, to wracam 21-go i dopiero wtedy pojawią się moje posty.
[td=700][sekcja][boxmin][color=#008000][b]BEZ PANCERZA[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]W PANCERZU[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz
⁕ -10% do trafienia w Irene
⁕ po utracie tarcz automatyczne wejście w kamuflaż
⁕ rękawice z podsłuchem dotykowym[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]DODATKOWE BONUSY
Z AKTYWNEGO KAMUFLAŻU[/b][/color]
⁕ obrażenia wręcz dodatkowe +50%
(w sumie +90%)
⁕ obrażenia z broni palnej +90%
⁕ jeśli w pancerzu, odbija również fale dźwiękowe (niewidzialna i niesłyszalna omg)[/boxmin][/sekcja][/td]
Wiem, że dziś miałam odpisywać, ale w piątek mnie złapała jakaś grypa i nie puszcza do teraz. Tak właściwie to dziś czuje się gorzej niż prze weekend i piszę z łóżka. Pewnie się z niego zwlokę i będę online, ale posty będą musiały poczekać aż się poczuje jak człowiek. :<
THEME⌎◍ARMOR⌎◍VOICE⌎◍NPC⌎ +10%⌎ do bycia twoją starą◍+20%⌎ do bycia starą twojej starej◍+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej
+ 17% do obrażeń od mocy technologicznych - 1,5 PA koszt umiejętności technologicznych + 10% do obrażeń przeciw pancerzom, penetracja ścian i osłon + 35% tarcz + 15% w rzutach na dostęp do baz Przymierza + 20% premii technologicznej Centurion: pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika + 20 do wyniku testu na kości [jednorazowo, niewykorzystane].
Precyzyjny aplikator: umożliwia automatyczną naprawę pancerza za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji. Gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości, aplikator odnawia go do poziomu 75% raz w ciągu walki
Początek semestru i jakiś dziwny chaos mam na uczelni. Postaram się wieczorami ogarnąć wszelkie odpisy, aczkolwiek mogę nie być w stanie doczołgać się do kompa.
OUTFIT -- UNIFORM -- ARMOR -- VOICE -- MAIN THEME-Problem nie jest problemem. Problemem jest twoje podejście do problemu-Bonusy: +20% do obrażeń od broni +30% do obrażeń w walce wręcz +1PA do ataku wręcz 20% szans na podpalenie przeciwnika przy ataku omni-ostrzem +5% szansa na strzał krytyczny +20% do pancerza +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni
Chaos w życiu part. 83615.
Będę kiedy będę. Nie wiem konkretnie.
OUTFIT -- UNIFORM -- ARMOR -- VOICE -- MAIN THEME-Problem nie jest problemem. Problemem jest twoje podejście do problemu-Bonusy: +20% do obrażeń od broni +30% do obrażeń w walce wręcz +1PA do ataku wręcz 20% szans na podpalenie przeciwnika przy ataku omni-ostrzem +5% szansa na strzał krytyczny +20% do pancerza +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni
• Fala uderzeniowa (2)
Koszt: 8 PA
Obrażenia: 200
Powalenie: 40%
Promień: 2m
Zasięg: 10m
• Szkolenie bojowe (2)
+1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni.
Bonus do pancerza: 20%
SESJE UKOŃCZONE/ZAWIESZONE
• MG Irene Dubois, "Tam, gdzie nie sięga wzrok" (Status: zakończona przedwcześnie, wątek do kontynuacji)
• MG Rebecca Dagan, "Szepty Bogów" (Status: zakończona przedwcześnie)
• MG Kiru Heidr Varah, brak danych (Status: zakończona przedwcześnie)
• MG Ahri'Zhao vas Orionis, "Jak grom z podświetlonego nieba" (Status: zakończona przedwcześnie)
PROFITY Z SESJI
• Znajomość z Dorianem Eberhardt (potentat rynku farmaceutycznego) "Szepty Bogów"
PSYCHICZNE I FIZYCZNE ZMIANY POSTACI
• PSYCHICZNE (następstwa sesji "Tam, gdzie nie sięga wzrok"): Lekka paranoja na punkcie prześladowania jego osoby przez organizację Cerberus. Żal i wściekłość, którą darzy jego mniemanego ojca (Maderin Gate, wtedy znany jako Madd Silver)
Pancerz technologiczny: -30% otrzymanych obrażeń
PANCERZ: 735
TARCZE: 1500
Automatyczna naprawa pancerza do 75% wartości za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji, gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości (184) - raz w ciągu walki. N7 Tajfun Obrażenia: 792 (Bazowe 720, rękawice 5%, przedłużona lufa 5%)
Celność: 22 (Bazowe 20, celownik termiczny 2)
Odrzut: 15
Szybkostrzelność: 5 PA
Pojemność: 100 / 4 pochłaniacze (seria 10 pocisków)
Spalenie
Obrażenia głównego celu: 300 (bazowe), 100 (od podpalenia)
Szansa na podpalenie: 100% (wszyscy w zasięgu 2m od celu)
Podpalenie uniemożliwia regenerację tarcz
Spalenie eksploduje na końcu tury, zadając 1000 obrażeń w zasięgu 3m i nakładając ponownie efekt Podpalenia na przeciwników.
Koszt: 4.5 PA
Aktywacja: 90%
Sabotaż
Efekt obejmuje wrogów w odległości 1.5m od celu.
Czas działania: 2 tury
Koszt: 4.5 PA
Aktywacja: 90%
Wyssanie Energii
Obrażenia: 225
Koszt: 4.5 PA
Regeneracja tarcz: 110
Aktywacja: 90%
Skan Taktyczny
Czas działania: 1 tura
Koszt: 4.5 PA
Osłabienie: 20%
Modyfikator do trafienia celu: +5
Granaty Łukowe
Obrażenia: 275 (na początku akcji, za każdy obszar)
Średnica obszaru: 3m
Koszt: 6.5 PA
Aktywne obszary: 2
Rozpoczęcie akcji w obszarze wyładowań łukowych nakłada efekt Spowolnienie(akcja ruchu kosztuje dodatkowe 2PA).
Skok rakietowy
Możliwość błyskawicznego dostania się do celów oddalonych do 10 metrów (darmowa akcja).
Darmowa akcja, zastępuje zwykłą akcję ruchu. Nie generuje kar do trafienia/aktywacji umiejętności.
Atak Dewastatora
Koszt: 4.5PA/darmowa akcja przy ataku wręcz.
Obrażenia: 200 obrażeń oraz powalenie przeciwnika. Szarżę można wykonać z odległości 4m. Obrażenia traktowane jak obrażenia walki wręcz.
Tarcze; 1001, koszt odnowienia 10 PA
Omni: Bonus do tarcz 15%, premia tech 20%
Pancerz: 900
+5% od obrażeń od mocy
szansa na powalenie zmniejszona o 5%
10% do obrażeń przeciwko pancerzom
+5% do obrażeń od broni
Może to nie choroba, ale ogólne zmęczenie materiału przez ciężki tydzień w pracy. Za brak odpisu przepraszam, postaram ię go uzupełnić tak szybko jak tylko będę mógł. :-)
THEME|WORK THEME|SPACESUIT|CASUAL|VOICE|ARMORPremia technologiczna: +20% Bonus do tarcz: +15% Bonus do celności strzelby: +5% Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 15% Zwiększenie obrażeń zadawanych przez Spalenie: 10%