Archiwum rozwiązań starych i wszelakich. Cytadela przez lata miała wiele systemów i rozwiązań, które na dłuższą metę okazały się bardziej komplikować rozgrywkę niż ją ułatwiać i wzbogacać. Tutaj są zgromadzone, pogrzebane na wieki wieków, lub, kto wie...
+ 17% do obrażeń od mocy technologicznych - 1,5 PA koszt umiejętności technologicznych + 10% do obrażeń przeciw pancerzom, penetracja ścian i osłon + 35% tarcz + 15% w rzutach na dostęp do baz Przymierza + 20% premii technologicznej Centurion: pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika + 20 do wyniku testu na kości [jednorazowo, niewykorzystane].
Precyzyjny aplikator: umożliwia automatyczną naprawę pancerza za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji. Gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości, aplikator odnawia go do poziomu 75% raz w ciągu walki
Edit:
Moja nieobecność przedłuży się do wtorku/środy, z racji drobnego wyjazdu. Za dalsze opóźnienia solennie przepraszam i mam nadzieję że nie nastąpią dalsze opóźnienia.
Edit2: Z drobną obsuwką, psoty max do soboty... kochany sylwester zjadł więcej niż się spodziewałem...
[td=700][sekcja][boxmin][color=#008000][b]BEZ PANCERZA[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]W PANCERZU[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz
⁕ -10% do trafienia w Irene
⁕ po utracie tarcz automatyczne wejście w kamuflaż
⁕ rękawice z podsłuchem dotykowym[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]DODATKOWE BONUSY
Z AKTYWNEGO KAMUFLAŻU[/b][/color]
⁕ obrażenia wręcz dodatkowe +50%
(w sumie +90%)
⁕ obrażenia z broni palnej +90%
⁕ jeśli w pancerzu, odbija również fale dźwiękowe (niewidzialna i niesłyszalna omg)[/boxmin][/sekcja][/td]
Jak widać, z moją aktywnością jest różnie - i to potrwa jeszcze przez miesiąc. Sesja zbliża się wielkimi rokami, co z kolei na moim cudownym Uniwersytecie Magicznym wiąże się nie tylko z oczekiwaniem na egzaminy, ale też zaliczaniem wszystkiego na raz. Liczę na wyrozumiałość w stosunku do mojej sięgającej dna aktywności.
+ 17% do obrażeń od mocy technologicznych - 1,5 PA koszt umiejętności technologicznych + 10% do obrażeń przeciw pancerzom, penetracja ścian i osłon + 35% tarcz + 15% w rzutach na dostęp do baz Przymierza + 20% premii technologicznej Centurion: pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika + 20 do wyniku testu na kości [jednorazowo, niewykorzystane].
Precyzyjny aplikator: umożliwia automatyczną naprawę pancerza za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji. Gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości, aplikator odnawia go do poziomu 75% raz w ciągu walki
• Fala uderzeniowa (2)
Koszt: 8 PA
Obrażenia: 200
Powalenie: 40%
Promień: 2m
Zasięg: 10m
• Szkolenie bojowe (2)
+1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni.
Bonus do pancerza: 20%
SESJE UKOŃCZONE/ZAWIESZONE
• MG Irene Dubois, "Tam, gdzie nie sięga wzrok" (Status: zakończona przedwcześnie, wątek do kontynuacji)
• MG Rebecca Dagan, "Szepty Bogów" (Status: zakończona przedwcześnie)
• MG Kiru Heidr Varah, brak danych (Status: zakończona przedwcześnie)
• MG Ahri'Zhao vas Orionis, "Jak grom z podświetlonego nieba" (Status: zakończona przedwcześnie)
PROFITY Z SESJI
• Znajomość z Dorianem Eberhardt (potentat rynku farmaceutycznego) "Szepty Bogów"
PSYCHICZNE I FIZYCZNE ZMIANY POSTACI
• PSYCHICZNE (następstwa sesji "Tam, gdzie nie sięga wzrok"): Lekka paranoja na punkcie prześladowania jego osoby przez organizację Cerberus. Żal i wściekłość, którą darzy jego mniemanego ojca (Maderin Gate, wtedy znany jako Madd Silver)
Aby formalności stało się za dość, informuję ludzi z Raitaro. ^^
Dzisiaj, dnia 17 stycznia 2015 r.
Nie ma mnie wieczorem i nie zdążę do północy z postem.
Przepraszam. ^^
THEME|WORK THEME|SPACESUIT|CASUAL|VOICE|ARMORPremia technologiczna: +20% Bonus do tarcz: +15% Bonus do celności strzelby: +5% Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 15% Zwiększenie obrażeń zadawanych przez Spalenie: 10%
• Fala uderzeniowa (2)
Koszt: 8 PA
Obrażenia: 200
Powalenie: 40%
Promień: 2m
Zasięg: 10m
• Szkolenie bojowe (2)
+1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni.
Bonus do pancerza: 20%
SESJE UKOŃCZONE/ZAWIESZONE
• MG Irene Dubois, "Tam, gdzie nie sięga wzrok" (Status: zakończona przedwcześnie, wątek do kontynuacji)
• MG Rebecca Dagan, "Szepty Bogów" (Status: zakończona przedwcześnie)
• MG Kiru Heidr Varah, brak danych (Status: zakończona przedwcześnie)
• MG Ahri'Zhao vas Orionis, "Jak grom z podświetlonego nieba" (Status: zakończona przedwcześnie)
PROFITY Z SESJI
• Znajomość z Dorianem Eberhardt (potentat rynku farmaceutycznego) "Szepty Bogów"
PSYCHICZNE I FIZYCZNE ZMIANY POSTACI
• PSYCHICZNE (następstwa sesji "Tam, gdzie nie sięga wzrok"): Lekka paranoja na punkcie prześladowania jego osoby przez organizację Cerberus. Żal i wściekłość, którą darzy jego mniemanego ojca (Maderin Gate, wtedy znany jako Madd Silver)
Wybaczcie Noradowcy za opóźnienie z eventem, ale mój alkoholizm dał o sobie znać. Miało być dzisiaj rozpoczęcie, ale trzeba przełożyć na jutro. Przepraszam i pozdrawiam.
Z racji tygodnia nieprzerwanych walk na mojej boskiej uczelni od dzisiaj do piątku za tydzień mogę dawać posty w różnych odstępach czasu. Pod koniec następnego tygodnia sytuacja powinna ulec poprawie, wszelkie opóźnienia proszę wybaczyć ^^
OUTFIT -- UNIFORM -- ARMOR -- VOICE -- MAIN THEME-Problem nie jest problemem. Problemem jest twoje podejście do problemu-Bonusy: +20% do obrażeń od broni +30% do obrażeń w walce wręcz +1PA do ataku wręcz 20% szans na podpalenie przeciwnika przy ataku omni-ostrzem +5% szansa na strzał krytyczny +20% do pancerza +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni
Ze względu na chaos irl, muszę zrezygnować z Cytadeli. Przepraszam wszystkich, z którymi grałam, albo którym prowadziłam sesję, wiem że to trochę niespodziewane, ale nie planowałam tego. Może kiedyś wrócę, bo z całą pewnością będę za Wami tęsknić. Za kilka miesięcy, czy coś (jak będziecie jeszcze żyć, więc opiekujcie się ładnie forum, Kelan napisz KP).
Życzę Wam dobrych rzutów i odpisów w terminie.
[td=700][sekcja][boxmin][color=#008000][b]BEZ PANCERZA[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]W PANCERZU[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz
⁕ -10% do trafienia w Irene
⁕ po utracie tarcz automatyczne wejście w kamuflaż
⁕ rękawice z podsłuchem dotykowym[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]DODATKOWE BONUSY
Z AKTYWNEGO KAMUFLAŻU[/b][/color]
⁕ obrażenia wręcz dodatkowe +50%
(w sumie +90%)
⁕ obrażenia z broni palnej +90%
⁕ jeśli w pancerzu, odbija również fale dźwiękowe (niewidzialna i niesłyszalna omg)[/boxmin][/sekcja][/td]
+ 17% do obrażeń od mocy technologicznych - 1,5 PA koszt umiejętności technologicznych + 10% do obrażeń przeciw pancerzom, penetracja ścian i osłon + 35% tarcz + 15% w rzutach na dostęp do baz Przymierza + 20% premii technologicznej Centurion: pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika + 20 do wyniku testu na kości [jednorazowo, niewykorzystane].
Precyzyjny aplikator: umożliwia automatyczną naprawę pancerza za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji. Gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości, aplikator odnawia go do poziomu 75% raz w ciągu walki
[td=700][sekcja][boxmin][color=#008000][b]BEZ PANCERZA[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]W PANCERZU[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz
⁕ -10% do trafienia w Irene
⁕ po utracie tarcz automatyczne wejście w kamuflaż
⁕ rękawice z podsłuchem dotykowym[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]DODATKOWE BONUSY
Z AKTYWNEGO KAMUFLAŻU[/b][/color]
⁕ obrażenia wręcz dodatkowe +50%
(w sumie +90%)
⁕ obrażenia z broni palnej +90%
⁕ jeśli w pancerzu, odbija również fale dźwiękowe (niewidzialna i niesłyszalna omg)[/boxmin][/sekcja][/td]