Archiwum rozwiązań starych i wszelakich. Cytadela przez lata miała wiele systemów i rozwiązań, które na dłuższą metę okazały się bardziej komplikować rozgrywkę niż ją ułatwiać i wzbogacać. Tutaj są zgromadzone, pogrzebane na wieki wieków, lub, kto wie...
Tarcze; 1001, koszt odnowienia 10 PA
Omni: Bonus do tarcz 15%, premia tech 20%
Pancerz: 900
+5% od obrażeń od mocy
szansa na powalenie zmniejszona o 5%
10% do obrażeń przeciwko pancerzom
+5% do obrażeń od broni
+ 17% do obrażeń od mocy technologicznych - 1,5 PA koszt umiejętności technologicznych + 10% do obrażeń przeciw pancerzom, penetracja ścian i osłon + 35% tarcz + 15% w rzutach na dostęp do baz Przymierza + 20% premii technologicznej Centurion: pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika + 20 do wyniku testu na kości [jednorazowo, niewykorzystane].
Precyzyjny aplikator: umożliwia automatyczną naprawę pancerza za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji. Gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości, aplikator odnawia go do poziomu 75% raz w ciągu walki
Ja też pragnę się przyznać do planowanej nieobecności :( Pyrokon zbliża się wielkimi krokami, a ja już w czwartek (jako wystawiający :p ) jadę na miejsce. Co prawda w czwartek będę głównie pił alkohol domowej roboty i zagryzał to czymś... ale nie zmienia to faktu, że w czwartek do niedzieli odpisów może już nie być.
"Uwaga. Poważna i zaraźliwa choroba psychiczna dotknęła większość quarian. Po zdjęciu kombinezonów liżą swoich wybawicieli. Prosimy zachować ostrożność i pilnować macek." ~ Irene Dubois,
[td=700][sekcja][boxmin][color=#008000][b]BEZ PANCERZA[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]W PANCERZU[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz
⁕ -10% do trafienia w Irene
⁕ po utracie tarcz automatyczne wejście w kamuflaż
⁕ rękawice z podsłuchem dotykowym[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]DODATKOWE BONUSY
Z AKTYWNEGO KAMUFLAŻU[/b][/color]
⁕ obrażenia wręcz dodatkowe +50%
(w sumie +90%)
⁕ obrażenia z broni palnej +90%
⁕ jeśli w pancerzu, odbija również fale dźwiękowe (niewidzialna i niesłyszalna omg)[/boxmin][/sekcja][/td]
Popsułam sobie plecy w sposób na tyle nieprzyjemny, że trudne jest nie tylko siedzenie w jakiejś umożliwiającej pisanie pozycji, ale w ogóle myślenie. Do tego dochodzi mi jeszcze zaliczenie, do którego wypadałoby się przygotować więc... Postaram się zrobić mygowskie odpisy w weekend. Naprawdę się postaram. Tym niemniej przepraszam za zaistniałą obsuwę i, na zapas, także za tę, która może się jeszcze pojawić.
+ 17% do obrażeń od mocy technologicznych - 1,5 PA koszt umiejętności technologicznych + 10% do obrażeń przeciw pancerzom, penetracja ścian i osłon + 35% tarcz + 15% w rzutach na dostęp do baz Przymierza + 20% premii technologicznej Centurion: pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika + 20 do wyniku testu na kości [jednorazowo, niewykorzystane].
Precyzyjny aplikator: umożliwia automatyczną naprawę pancerza za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji. Gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości, aplikator odnawia go do poziomu 75% raz w ciągu walki
Ni ma mnię sobotę, a w niedzielę... No to zależy w jakim będę stanie ducha po sobocie.
NPC | Voice | Theme | Formal | Casual -30% do kosztu regeneracji tarcz ✔ - 1 PA / strzał Motyką ✔ +15% do celności broni ✔ +5% do obrażeń broni i mocy ✔ +20% do obrażeń wręcz ✔ 20% szans na podpalenie omni-ostrzem ✔ +20% do pancerza ✔Prawdziwy gracz pbfów potrafi pogodzić wszystko. - William Kraiven
Oświadczam, że przez najbliższy tydzień-dwa moje odpisy mogą pojawiać się nieregularnie. Ostatnie dwa tygodnie szkoły wyciągają z człowieka wszelkie siły i chęci do życia :(
"Uwaga. Poważna i zaraźliwa choroba psychiczna dotknęła większość quarian. Po zdjęciu kombinezonów liżą swoich wybawicieli. Prosimy zachować ostrożność i pilnować macek." ~ Irene Dubois,
+ 17% do obrażeń od mocy technologicznych - 1,5 PA koszt umiejętności technologicznych + 10% do obrażeń przeciw pancerzom, penetracja ścian i osłon + 35% tarcz + 15% w rzutach na dostęp do baz Przymierza + 20% premii technologicznej Centurion: pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika + 20 do wyniku testu na kości [jednorazowo, niewykorzystane].
Precyzyjny aplikator: umożliwia automatyczną naprawę pancerza za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji. Gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości, aplikator odnawia go do poziomu 75% raz w ciągu walki
+ 17% do obrażeń od mocy technologicznych - 1,5 PA koszt umiejętności technologicznych + 10% do obrażeń przeciw pancerzom, penetracja ścian i osłon + 35% tarcz + 15% w rzutach na dostęp do baz Przymierza + 20% premii technologicznej Centurion: pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika + 20 do wyniku testu na kości [jednorazowo, niewykorzystane].
Precyzyjny aplikator: umożliwia automatyczną naprawę pancerza za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji. Gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości, aplikator odnawia go do poziomu 75% raz w ciągu walki
Od 24 kwietnia do 2 maja nie mam pojęcia, czy będę mieć czas na posty. Jakbym nie odpisywała to znaczy że żyję, ale real life jest absorbujące bardziej niż zwykle.
[td=700][sekcja][boxmin][color=#008000][b]BEZ PANCERZA[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]W PANCERZU[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz
⁕ -10% do trafienia w Irene
⁕ po utracie tarcz automatyczne wejście w kamuflaż
⁕ rękawice z podsłuchem dotykowym[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]DODATKOWE BONUSY
Z AKTYWNEGO KAMUFLAŻU[/b][/color]
⁕ obrażenia wręcz dodatkowe +50%
(w sumie +90%)
⁕ obrażenia z broni palnej +90%
⁕ jeśli w pancerzu, odbija również fale dźwiękowe (niewidzialna i niesłyszalna omg)[/boxmin][/sekcja][/td]
Prąd, jak to prąd, lubi sobie czasami wyjebać korki a razem z nimi mój komputer. Muszę zawiesić dzielność na czas nieokreślony, bo komputer sam się nie naprawi -.- Wybaczcie i wstawcie się za mną u swoich bogów, może któryś okaże się pomocny.
EDIT:
Naprawiłem ^/^ Paczajcie jaka ze mnie złota rączka!
"Uwaga. Poważna i zaraźliwa choroba psychiczna dotknęła większość quarian. Po zdjęciu kombinezonów liżą swoich wybawicieli. Prosimy zachować ostrożność i pilnować macek." ~ Irene Dubois,
Tarcze; 1001, koszt odnowienia 10 PA
Omni: Bonus do tarcz 15%, premia tech 20%
Pancerz: 900
+5% od obrażeń od mocy
szansa na powalenie zmniejszona o 5%
10% do obrażeń przeciwko pancerzom
+5% do obrażeń od broni
+ 17% do obrażeń od mocy technologicznych - 1,5 PA koszt umiejętności technologicznych + 10% do obrażeń przeciw pancerzom, penetracja ścian i osłon + 35% tarcz + 15% w rzutach na dostęp do baz Przymierza + 20% premii technologicznej Centurion: pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika + 20 do wyniku testu na kości [jednorazowo, niewykorzystane].
Precyzyjny aplikator: umożliwia automatyczną naprawę pancerza za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji. Gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości, aplikator odnawia go do poziomu 75% raz w ciągu walki
Pancerz technologiczny: -30% otrzymanych obrażeń
PANCERZ: 735
TARCZE: 1500
Automatyczna naprawa pancerza do 75% wartości za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji, gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości (184) - raz w ciągu walki. N7 Tajfun Obrażenia: 792 (Bazowe 720, rękawice 5%, przedłużona lufa 5%)
Celność: 22 (Bazowe 20, celownik termiczny 2)
Odrzut: 15
Szybkostrzelność: 5 PA
Pojemność: 100 / 4 pochłaniacze (seria 10 pocisków)
Spalenie
Obrażenia głównego celu: 300 (bazowe), 100 (od podpalenia)
Szansa na podpalenie: 100% (wszyscy w zasięgu 2m od celu)
Podpalenie uniemożliwia regenerację tarcz
Spalenie eksploduje na końcu tury, zadając 1000 obrażeń w zasięgu 3m i nakładając ponownie efekt Podpalenia na przeciwników.
Koszt: 4.5 PA
Aktywacja: 90%
Sabotaż
Efekt obejmuje wrogów w odległości 1.5m od celu.
Czas działania: 2 tury
Koszt: 4.5 PA
Aktywacja: 90%
Wyssanie Energii
Obrażenia: 225
Koszt: 4.5 PA
Regeneracja tarcz: 110
Aktywacja: 90%
Skan Taktyczny
Czas działania: 1 tura
Koszt: 4.5 PA
Osłabienie: 20%
Modyfikator do trafienia celu: +5
Granaty Łukowe
Obrażenia: 275 (na początku akcji, za każdy obszar)
Średnica obszaru: 3m
Koszt: 6.5 PA
Aktywne obszary: 2
Rozpoczęcie akcji w obszarze wyładowań łukowych nakłada efekt Spowolnienie(akcja ruchu kosztuje dodatkowe 2PA).
Skok rakietowy
Możliwość błyskawicznego dostania się do celów oddalonych do 10 metrów (darmowa akcja).
Darmowa akcja, zastępuje zwykłą akcję ruchu. Nie generuje kar do trafienia/aktywacji umiejętności.
Atak Dewastatora
Koszt: 4.5PA/darmowa akcja przy ataku wręcz.
Obrażenia: 200 obrażeń oraz powalenie przeciwnika. Szarżę można wykonać z odległości 4m. Obrażenia traktowane jak obrażenia walki wręcz.
"Uwaga. Poważna i zaraźliwa choroba psychiczna dotknęła większość quarian. Po zdjęciu kombinezonów liżą swoich wybawicieli. Prosimy zachować ostrożność i pilnować macek." ~ Irene Dubois,
[td=700][sekcja][boxmin][color=#008000][b]BEZ PANCERZA[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]W PANCERZU[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz
⁕ -10% do trafienia w Irene
⁕ po utracie tarcz automatyczne wejście w kamuflaż
⁕ rękawice z podsłuchem dotykowym[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]DODATKOWE BONUSY
Z AKTYWNEGO KAMUFLAŻU[/b][/color]
⁕ obrażenia wręcz dodatkowe +50%
(w sumie +90%)
⁕ obrażenia z broni palnej +90%
⁕ jeśli w pancerzu, odbija również fale dźwiękowe (niewidzialna i niesłyszalna omg)[/boxmin][/sekcja][/td]