Miano: XRE-11 "Mad"
Wiek: Rok dojrzewania w zbiorniku, pierwszy dzień poza, wiek realny 0
Rasa: Vorch
Płeć: Mężczyzna
Specjalizacja: Szpieg
Przynależność: Cerberus
Zawód: Eksperyment
Aparycja: Dla ludzi, większość przedstawicieli ras obcych wygląda identycznie, mimo to różnią się oni od siebie i sami wyraźnie widzą te różnice. XRE jest dziełem eksperymentu, mimo to zachował niezmodyfikowany, naturalny wygląd. Ma około 1.70 m wzrostu, choć rzadko porusza się w pozycji wyprostowanej. Jak na vorcha przystało, ma wielkie i ostre zęby i ogólnie jego twarz wygląda strasznie (z 3 tajemniczymi otworami na czole). Ubrany jest jedynie w kamizelkę taktyczną i prostą bieliznę - słaby generator tarcz umieszczony jest przy pasie. Na dłoniach posiada specjalne omni ostrza, natomiast na prawym nadgarstku - niewielki miotacz płomieni.
Osobowość: Stworzył go Cerberus, ale na wstępie trzeba powiedzieć - NIE dodał mu inteligencji, choć znacznie zwiększył możliwości taktyczne, ten osobnik ma podstawowe pojęcie o taktyce działania w polu, potrafi urządzać zasadzki i pozostawać niezauważonym, a to bardzo rzadka cecha u jego rasy. Tak jest zresztą łatwiej, bo lepiej jest kontrolować kogoś takiego. XRE jest porywczy, żądny krwi i bardzo agresywny, można powiedzieć iż nawet bardziej niż typowy vorch. Nie jest to dusza towarzystwa.
Historia:
AKTA CERBERUSA:
-brak danych-
Danych brak, bo i historia tego stworzenia nie jest zbyt długa i rozbudowana, został obudzony do życia raptem kilka godzin temu i obecnie trwają testy. Może jednak warto napisać coś o projekcie XRE, czyli oryginalnej inicjatywie Cerberusa. Ta bowiem organizacja, postanowiła, że małymi kosztami też można zrobić sobie super broń, acz taką trochę mniej finezyjną. Projekt XRE zakładał stworzenie 15 osobników - wpierw 5, które schwytane zostały jako dorosłe istoty, próby modyfikacji ich DNA odniosły sukces, jednak Cerberus odrzucił próbę, jako jednostki potencjalnie nielojalne. Kolejnych 10-ciu vorchów miało zostać wyhodowanych od 0, od zarodków. Ta próba przysporzyła sporo kłopotów i wyniku tego, po roku zostały jedynie 2 osobniki.
Notatka Służbowa:
"Inne rasy zamieszkujące przestrzeń Cytadeli, uważają vorche za szkodniki, ale ich wyjątkowa fizjologia i wrodzona agresywność, sprawiają że ich wytrwałość bojowa może zaskakiwać. "
"Wytrwałość i modyfikowalny kod DNA, sprawiają, że vorche potrafią dostosować się do każdej sytuacji i czynią z nich groźnych przeciwników na placu boju."
"Bezpośrednią konsekwencją powszechnej w całej społeczności żądzy krwi, jest też ich błyskawiczny skok na ofiarę."
XRE-11 nie nadaje się na żołnierza liniowego, po prostu szkoda marnować takie stworzonko, rzucając je pod ciężki ogień, gdy tarcz przyjąć mogą zaledwie kilka trafień. XRE-11 to zabójca, prawdziwy demon zagłady, który miotając się po polu bitwy, morduje kolejnych przeciwników, lub oczywiście można go wysłać do eliminacji konkretnego celu. Nie należy jednak wtedy spodziewać się zbytniej subtelności.
cechy:
XRE-11 to istota unikatowa, nadal jednak posiadająca główne cechy swego gatunku. Zaczynając od początku - główną zaletą XRE jest jego niesamowita możliwość regeneracji, lekkie obrażenia leczą się natychmiastowo, natomiast te cięższe, już po kilku godzinach. To czyni z tego potwora ciężki orzech do zgryzienia i jedynie ognień jest tu absolutnie skuteczny. (ognień blokuje regenerację zdrowia, podobnie jak niektóre typy amunicji)
Kolejną ciekawą cechą jest tzw. Żądza Krwi - zasadniczo można tą cechę wytłumaczyć na przykładzie rekinów - gdy Vorch poczuje krew, adrenalina w jego organizmie wzrasta do poziomu maksymalnego, pozwalając na rzeczy których nie był by w stanie wykonać na codzień.
XRE porusza się niezwykle szybko, potrafi robić uniki, rzucać się na ofiarę z odległości już nawet kilku metrów, naprawdę ciężko go zabić!
Jako główną broń w jego przypadku, użyto tu znanych każdemu omni-ostrzy, generowanych z omni-kluczy. Jednak tu sprawa wygląda inaczej - omni ostrza, przypinające długie pazury, są jedyną opcją tych omni-generatorów, przez co efekt jest lepszy. XRE jest niezwykle zabójczy, gdy zbliży się do dowolnego przeciwnika.
Vorche lubią ogień. Jest on ich zgubą, jednak w wojnach przeciwko sobie, to właśnie jego używały najczęściej. Cerberus doszedł do wniosku, że standardowy miotacz płomieni, lub Ognista Burza, nie będą pasowały do całokształtu projektu. Zamiast tego, wymyślili niewielki miotacz umieszczony na nadgarstku (metalowa dysza). Zadziwia jego wydajność, dzięki zastosowaniu specjalnych paliw w tym przypadku (brak większego zbiornika) - jedyną wadą jest to, iż miotacz ma mały zasięg i szybko się nagrzewa, sprawiając ból użytkownikowi i uniemożliwiając używanie go przez następnych kilka - kilkanaście sekund.
XRE-11 jest obecnie na pokładzie stacji Zeven, gdzie prowadzone są jeszcze testy.
Rozmowa próbna badacza, zapis:
-Projekcie 11, czy słyszysz mnie? Czy rozumiesz mnie? -padło pytanie
[milczenie]
-Projekcie 11, wiemy że możesz się komunikować!
[brak reakcji]
-Kurwa mać, kolejny zepsuty! Może z 13 coś będzie, odesłać ... -w tym momencie vorch mu przerwał
-Ja potrafić mówić. Ja myśleć. Ja nie wiedzieć gdzie być. Czuję wszędzie maszyny. Czuję krew!
-Dobrze... przeprowadzimy teraz z tobą krótki wywiad, czy czujesz się dobrze?
-Ja, ja być szczęśliwy, mi dobrze! Ale ja głodny!
-Tak, tak, coś na to poradzimy. Czy wiesz jaki jest cel twego istnienia?
-Ja...ja pamiętać chyba, ja musieć zabijać. Taaak, zabijać dla trzygłowego psa.
[dalsze próby nie posiadają otwatych rejestrów]!
Ekwipunek: -brak-
Środek transportu: -brak
Dodatkowe informacje: Starałem się usunąć najbardziej dyskusyjne kwestie z poprzedniego projektu, Płomiennik i Żądza Krwi nie są traktowane już jako umiejętności - Żądza Krwii to ciekawostka, a płomiennik zastąpiony został konwencjonalnym uzbrojeniem. Cerberus zostaje, przynajmniej na sam początek, kto wie jak potem potoczą się jego losy :D