Ratch'owi towarzyszy wiernie Urz - varren, były mistrz i zwycięzca każdej walki, obecnie skutecznie odstraszający miejscowych lub przyjezdnych planujących robić rozróbę. Zupełnie jakby sam rosły kroganin - właściciel nie był w stanie na to zaradzić!
- Pochłaniacze ciepła - cena za sztukę 45 kredytów
- Granaty - cena za sztukę 60 kredytów
- Medi-żel - cena za sztukę 70 kredytów
- Omni-żel - cena za sztukę 90 kredytów
- Plecak - cena za każdy poziom w górę 50.000 kredytów.
PANCERZE Każda część pancerza Hahne-Kedar posiada 10% bonus do obrażeń od broni. Skompletowany posiada 40% bonus do obrażeń od broni. By dowiedzieć się więcej, zapraszamy do informacji zgromadzonych przez biuro SOC w zakładce Inne > Opancerzenie.
Bonusy do poszczególnych części pancerza Armax Arsenal wyglądają następująco: napierśnik i nagolenniki dodają 10% do zapasu amunicji, natomiast naramienniki i rękawice dodają 5% do obrażeń od broni, oraz 10% do obrażeń od strzałów w głowę. Skompletowany posiada 20% bonus do zapasu amunicji, 10% bonus do obrażeń od broni i 20% bonus do obrażeń od strzałów w głowę. By dowiedzieć się więcej, zapraszamy do informacji zgromadzonych przez biuro SOC w zakładce Inne > Opancerzenie.
Pancerz specjalny Tytan przeznaczony jest tylko dla krogan i posiada jako całość 30% bonus do tarcz i 20% bonus do żywotności. Noszony bez hełmu odejmuje 10% od bonusu do żywotności. Niemożliwe jest zakupienie go w częściach, a komplet wynosi cenowo 110.000 kredytów. By dowiedzieć się więcej, zapraszamy do informacji zgromadzonych przez biuro SOC w zakładce Inne > Opancerzenie > Pancerze specjalne.
Pancerz specjalny Duelista przeznaczony jest tylko dla krogan i posiada jako całość 30% bonus do obrażeń od broni i 20% bonus do żywotności. Noszony bez hełmu odejmuje 10% od bonusu do obrażeń od broni. Niemożliwe jest zakupienie go w częściach, a komplet wynosi cenowo 110.000 kredytów. By dowiedzieć się więcej, zapraszamy do informacji zgromadzonych przez biuro SOC w zakładce Inne > Opancerzenie > Pancerze specjalne.
Pancerz specjalny Skorpion przeznaczony jest tylko dla krogan i posiada jako całość 20% bonus do tarcz, 20% bonus do obrażeń od broni i 10% bonus do żywotności. Noszony bez hełmu odejmuje 10% od bonusu do żywotności. Niemożliwe jest zakupienie go w częściach, a komplet wynosi cenowo 110.000 kredytów. By dowiedzieć się więcej, zapraszamy do informacji zgromadzonych przez biuro SOC w zakładce Inne > Opancerzenie > Pancerze specjalne.
Pancerz specjalny Ursa przeznaczony jest tylko dla krogan i posiada jako całość 20% bonus do żywotności, 20% bonus do szybkości ładowania mocy i 10% bonus do szybkości ładowania tarcz. Noszony bez hełmu odejmuje 10% od bonusu do szybkości ładowania tarcz. Niemożliwe jest zakupienie go w częściach, a komplet wynosi cenowo 110.000 kredytów. By dowiedzieć się więcej, zapraszamy do informacji zgromadzonych przez biuro SOC w zakładce Inne > Opancerzenie > Pancerze specjalne.
BROŃ PALNA OMNI-KLUCZE
Primo Producent: Laboratoria Aldrin Bonus tarcz: 0% Premia technologiczna: 10% Cena: 3.000 |
Bluewire Producent: Laboratoria Aldrin Bonus tarcz: 10% Premia technologiczna: 10% Cena: 9.500 |
Nexus Producent: Ariake Technologies Bonus tarcz: 15% Premia technologiczna: 20% Cena: 25.000 |
Standardowy Producent: Niezależny twórca Pojemność: 650 Koszt odnowy: 12 PA Cena: 3.000 |
Standardowy wzmocniony Producent: Niezależny twórca Pojemność: 750 Koszt odnowy: 10,5 PA Cena: 4.000 |
Bandyta Producent: Batarian State Arms Pojemność: 800 Koszt odnowy: 9 PA Cena: 12.000 |
Bestia Producent: Batarian State Arms Pojemność: 750 Koszt odnowy: 10 PA Posiada dodatkowy efekt. Cena: 15.000 |
Wojownik Producent: Batarian State Arms Pojemność: 750 Koszt odnowy: 10 PA Posiada dodatkowy efekt. Cena: 15.000 |
Modyfikacja ppanc. Obrażenia na poziom: +5% Poziom I: 15% Kooperuje z: k. szturmowe, pistolety, p. maszynowe, strzelby, k. wyborowe |
Ultralekkie materiały Koszt strzału na poziom: -10% Poziom I: 20% Kooperuje z: każdym rodzajem broni |
Bagnet Obrażenia na poziom: +2,5% Poziom I: 15% Kooperuje z: strzelby |
Lufa dużego kalibru Obrażenia na poziom: +2,5% Poziom I: 15% Kooperuje z: strzelby |
Kompensator energetyczny Dzięki zastosowaniu tej modyfikacji omni-klucz użytkownika w sposób pasywny zajmuje się procesem wzmożonej optymalizacji zużycia i produkcji energii w systemach pancerza. Efekt zoptymalizowano tak, by, nie zmniejszając zdolności ofensywnych, zredukować pobór mocy odnawiającego się generatora tarcz. - 30% do kosztu regeneracji tarcz. Cena: 17.000 |
"Osełka" Mod pieszczotliwie zwany przez użytkowników "osełką" wytwarza na powierzchni omni-broni dodatkową warstwę molekuł pozostających w ciągłym ruchu. W dużym uproszczeniu, chmura taka działa na nią niczym kamień szlifierski na klasyczną broń białą. W ten sposób - chociaż i tak jest to narzędzie niezwykle wytrzymałe i niebezpieczne - broń zyskuje jeszcze bardziej zabójczą wydajność. + 20% do obrażeń w walce wręcz. Cena: 17.000 |
Krótkie omni-ostrze Obrażenia: podstawowe dla rasy Koszt ataku: podstawowy Szansa na trafienie: 50 Dostępne warianty: krio-mod, mod. zapalająca, wzmacniacze kinetyczne, układ optymalizacyjny Cena: 3.000 |
Omni-pięść Obrażenia: -20% Koszt ataku: -1PA Szansa na trafienie: 50 Dodatkowe właściwości: przy każdym uderzeniu 30% szans na ogłuszenie wroga. Utrzymuje się przez turę, cel uodparnia się po pierwszej aktywacji efektu Dostępne warianty: krio-mod, mod. zapalający, wzmacniacze kinetyczne, omni-kolce, układ optymalizacyjny Cena: 15.000 |
Omni-pazury Obrażenia: +20% Koszt ataku: +1PA Szansa na trafienie: 50 Dodatkowe właściwości: przy każdym ataku istnieje 20% szans, że nie zmniejszy się liczba PA i limit akcji w turze. Dostępne warianty: krio-mod, mod. zapalająca, wzmacniacze kinetyczne, układ optymalizacyjny Cena: 15.000 |