Pierwszy w historii forum turniej na Cytadeli, mający sprawdzić nową wersję mechaniki. Zmierz się z przeciwnikami na wielu arenach, w walce o tytuł największego wojownika na forum - zwycięzca może być tylko jeden!
Witam w pierwszym etapie turnieju! Czasu trochę minęło, jeszcze nie wszystko jest gotowe, ale mamy wystarczająco by rozpocząć i dokończyć w trakcie :) Żeby nie owijać w bawełnę, przejdźmy do zasad.
1. Gracze walczą 1 na 1
Walczą do momentu, w którym jeden z nich zginie. Wydarzenia na turnieju nie mają żadnego wpływu na fabułę naszych postaci. Posty nie muszą być długie - wystarczające, by gracz przekazał działania swojej postaci.
2. Walczymy na zasadzie double elimination
Niektórzy mogą znaleźć metodę, niektórzy nie. Walczymy ze standardowym systemem turniejowym z tym, że osoby przegrane trafiają do drugiego bracketa, gdzie dalej walczą między sobą i z przegranymi z następnych etapów. Mamy trzy etapy oraz etap finałowy. Wyświetl wiadomość pozafabularną
Piękny schemat:
Na czerwono zaznaczeni są przegrani.
Jako, że w ostatecznej rundzie walczy przykładowo ta 5, która nie przegrała ani jednego meczu, a walczy z graczem z looser bracketa który przegrał 1 starcie i to jest jego druga szansa, ma ułatwienie. Gracz z looser bracketa musi wygrać z przeciwnikiem 2 razy, żeby wygrać cały turniej. Ma więc szansę na zdobycie 1 miejsca pomimo przegranej, jednak jego przeciwnik, przykładowo ta 5 na schemacie, musi wygrać z nim tylko raz.
3. Turniej to open beta mechaniki 2.0
Walka prowadzona jest z użyciem nowej mechaniki, z której większość elementów rozpisana została w tym temacie. Pamiętajcie więc, że bardziej liczy się jak najlepsze sprawdzenie mechaniki w praktyce i fun z prowadzonych na rozmaitych arenach walk, a nie wynik końcowy.
4. Gracze walczą na rozmaitych arenach.
Areny zmieniają się w każdym etapie.
5. W każdym etapie gracze mają do dyspozycji różne przedmioty.
W 1 etapie każdy ma do rozdysponowania 10 punktów do wydania na 4 zdolności +
1 am. specjalna rozpisane w tym temacie, wybór jednej ze wszystkich broni Q1 z tego tematu, podstawowy generator tarcz (Niezłomny [Początkowy]: Pojemność: 200 / Automatyczne odnowienie: 3 / Ładunki: 2 / Zdolność: -), podstawowy omni-klucz (Primo, Bonus tarcz: 0, Premia technologiczna: 10% ), wybraną pulę części opancerzenia (3 elementy standardowego opancerzenia bez hełmów), 2 omni- i 2 medi-żele. Gracze wybierają swoje buildy na dany etap. Build na etap 1 powinni zaprezentować w poście pod tym tematem.
Carmen vs Bleys Arena "Baza Antarktyka" Rebecca vs Irene Arena "Transportowiec" Septimus vs Lover Arena "Zielony Chaos" Vex vs Zeto Arena "Doły varrenów"
W postach poniżej proszę, żebyście wybrali swoje buildy zgodnie z informacjami zawartymi wyżej. Walki rozpoczną się w tę sobotę. Dostaniecie wtedy informację od waszych MG prowadzących, który prowadzi którą parę. :)
Powodzenia!
THEME⌎◍ARMOR⌎◍VOICE⌎◍NPC⌎ +10%⌎ do bycia twoją starą◍+20%⌎ do bycia starą twojej starej◍+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej
Pancerz technologiczny: -30% otrzymanych obrażeń
PANCERZ: 735
TARCZE: 1500
Automatyczna naprawa pancerza do 75% wartości za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji, gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości (184) - raz w ciągu walki. N7 Tajfun Obrażenia: 792 (Bazowe 720, rękawice 5%, przedłużona lufa 5%)
Celność: 22 (Bazowe 20, celownik termiczny 2)
Odrzut: 15
Szybkostrzelność: 5 PA
Pojemność: 100 / 4 pochłaniacze (seria 10 pocisków)
Spalenie
Obrażenia głównego celu: 300 (bazowe), 100 (od podpalenia)
Szansa na podpalenie: 100% (wszyscy w zasięgu 2m od celu)
Podpalenie uniemożliwia regenerację tarcz
Spalenie eksploduje na końcu tury, zadając 1000 obrażeń w zasięgu 3m i nakładając ponownie efekt Podpalenia na przeciwników.
Koszt: 4.5 PA
Aktywacja: 90%
Sabotaż
Efekt obejmuje wrogów w odległości 1.5m od celu.
Czas działania: 2 tury
Koszt: 4.5 PA
Aktywacja: 90%
Wyssanie Energii
Obrażenia: 225
Koszt: 4.5 PA
Regeneracja tarcz: 110
Aktywacja: 90%
Skan Taktyczny
Czas działania: 1 tura
Koszt: 4.5 PA
Osłabienie: 20%
Modyfikator do trafienia celu: +5
Granaty Łukowe
Obrażenia: 275 (na początku akcji, za każdy obszar)
Średnica obszaru: 3m
Koszt: 6.5 PA
Aktywne obszary: 2
Rozpoczęcie akcji w obszarze wyładowań łukowych nakłada efekt Spowolnienie(akcja ruchu kosztuje dodatkowe 2PA).
Skok rakietowy
Możliwość błyskawicznego dostania się do celów oddalonych do 10 metrów (darmowa akcja).
Darmowa akcja, zastępuje zwykłą akcję ruchu. Nie generuje kar do trafienia/aktywacji umiejętności.
Atak Dewastatora
Koszt: 4.5PA/darmowa akcja przy ataku wręcz.
Obrażenia: 200 obrażeń oraz powalenie przeciwnika. Szarżę można wykonać z odległości 4m. Obrażenia traktowane jak obrażenia walki wręcz.
+ 17% do obrażeń od mocy technologicznych - 1,5 PA koszt umiejętności technologicznych + 10% do obrażeń przeciw pancerzom, penetracja ścian i osłon + 35% tarcz + 15% w rzutach na dostęp do baz Przymierza + 20% premii technologicznej Centurion: pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika + 20 do wyniku testu na kości [jednorazowo, niewykorzystane].
Precyzyjny aplikator: umożliwia automatyczną naprawę pancerza za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji. Gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości, aplikator odnawia go do poziomu 75% raz w ciągu walki
[td=700][sekcja][boxmin][color=#008000][b]BEZ PANCERZA[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]W PANCERZU[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz
⁕ -10% do trafienia w Irene
⁕ po utracie tarcz automatyczne wejście w kamuflaż
⁕ rękawice z podsłuchem dotykowym[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]DODATKOWE BONUSY
Z AKTYWNEGO KAMUFLAŻU[/b][/color]
⁕ obrażenia wręcz dodatkowe +50%
(w sumie +90%)
⁕ obrażenia z broni palnej +90%
⁕ jeśli w pancerzu, odbija również fale dźwiękowe (niewidzialna i niesłyszalna omg)[/boxmin][/sekcja][/td]
"Uwaga. Poważna i zaraźliwa choroba psychiczna dotknęła większość quarian. Po zdjęciu kombinezonów liżą swoich wybawicieli. Prosimy zachować ostrożność i pilnować macek." ~ Irene Dubois,
"Uwaga. Poważna i zaraźliwa choroba psychiczna dotknęła większość quarian. Po zdjęciu kombinezonów liżą swoich wybawicieli. Prosimy zachować ostrożność i pilnować macek." ~ Irene Dubois,
Ostrzegawcze wiadomości poszły do dwójki - jutro przed/koło południa rozpoczynają się walki o ile nie dostanę jakichś sensownych argumentów dlaczego mam dłużej poczekać. ;)
THEME⌎◍ARMOR⌎◍VOICE⌎◍NPC⌎ +10%⌎ do bycia twoją starą◍+20%⌎ do bycia starą twojej starej◍+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej
Robimy podmiankę! Bleysowicz dalej na nieobecności, czekamy więc i na niego, i na Septimusa. Podmieniamy! Carmen vs Lover Arena "Baza Antarktyka"
MG: Irene Rebecca vs Irene Arena "Transportowiec"
MG: Kiru Septimus vs Bleys Arena "Zielony Chaos"
MG: Vex/rozpoczną w późniejszym terminie, nadgonią, mamy nadzieję Vex vs Zeto Arena "Doły varrenów"
MG: Rebecca
Walki powinny rozpocząć się dzisiaj (rozpoczną je MG, symbolicznym wystrzałem z pistoletu :P).
THEME⌎◍ARMOR⌎◍VOICE⌎◍NPC⌎ +10%⌎ do bycia twoją starą◍+20%⌎ do bycia starą twojej starej◍+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej
Pancerz:
Napierśnik Rosenkov Materials: - 2 do kosztu mocy
Naramienniki Rosenkov Materials: -1 do kosztu mocy
Nagolenniki Armax Arsenal: +5% szans na trafienie krytyczne
NPC | Voice | Theme | Formal | Casual -30% do kosztu regeneracji tarcz ✔ - 1 PA / strzał Motyką ✔ +15% do celności broni ✔ +5% do obrażeń broni i mocy ✔ +20% do obrażeń wręcz ✔ 20% szans na podpalenie omni-ostrzem ✔ +20% do pancerza ✔Prawdziwy gracz pbfów potrafi pogodzić wszystko. - William Kraiven