RUN FREE
Malum consilium quod mutari non potest
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Mistrz Gry: Tori Te'eria
Liczba graczy: 3-4 osoby
Niespodziewany wybuch konfiktu z Systemami Terminusa zaskoczył wielu, choć z pewnością nie był całkowitą niespodzianką dla wielu analityków sił zbrojnych ras należących do Rady Cytadeli, ponieważ napięcie pomiędzy Cytadelą a Terminusem narastało w ciągu lat powstawania nowych kolonii w Trawersie Attykańskim. Być może konflikt byłby możliwy do uniknięcia, jednak w chwili obecnej jest już za późno na dywagacje - atak na Mindoir i proklamacja niezależności terytorialnej i gospodarczej SST stały się faktem, a flota Przymierza poza mobilizacją i intensyfikacją patroli w pogranicznych systemach próbuje utrzymać względny porządek i ład.
Terminus stał się strefą zakazaną dla Rady. Statki przekraczające granicę narażają się na ataki ze strony okrętów SST, a pozostali w nowo proklamowanym Sojuszu ludzie, którzy woleliby opuścić Terminusa, nie mają wielkiej szansy na ucieczkę.
OPIS KONTRAKTU:
TYP ZLECENIA: Misja ratunkowa.
ZLECENIODAWCA: Dowództwo Piątej Floty Przymierza, 63 Flotylla Zwiadowcza
OPIS ZLECENIA: Lokalizacja i ekstrakcja istotnego assetu Przymierza ze strefy wroga
CEL MISJI:
1. Zorganizowanie małego oddziału uderzeniowego w celu przedostania się do strefy kontrolowanej przez SST.
2. Wkroczenie na teren nieprzyjaciela, w miarę możliwości nieujawnianie swojej obecności siłom wroga.
3. Kontakt z informatorem w miejscu wskazanym podczas odprawy.
4. Lokalizacja i ekstrakcja przedstawiciela Przymierza przy użyciu wszelkich dostępnych metod i środków.
5. Ewakuacja do bezpiecznego punktu przerzutowego bądź bezpośrednio do Dowództwa Floty
W przypadku napotkanych problemów, zespół musi elastycznie dopasować się do zmiennych okoliczności, obowiązuje cisza radiowa i brak kontaktu z siłami Przymierza. W przypadku fiaska misji członkowie oddziału zobowiązani są do powrotu na własną rękę. Nie przewiduje się możliwości wysłania oddziałów wsparcia lub ratunkowych.
MIEJSCE ZBIÓRKI: Cytadela, Dok Przymierza nr 74, fregata patrolowa SSV “Tannenberg”. Czas zbiórki i kody autoryzacyjne zostaną przesłane w prywatnej wiadomości do wyselekcjonowanych kandydatów.
ZASADY GRY
- Sesja z zacięciem militarno-szpiegowskim, dostępna tylko dla postaci będących żołnierzami bądź kontraktorami Przymierza (plus proszę pamiętać o update KP statystyk i ew. zakupie broni)
- Planowane zakończenie rekrutacji i start sesji to Środa, 12.10, jednak w zależności od dostępności graczy mogą zostać lekko opóźniony (do następnego weekendu).
- Czas na odpis będzie wynosił 3 dni od wrzucenia posta Mistrza Gry. Ten deadline obowiązuje zarówno graczy, jak i Mistrza Gry by zapewnić płynną rozgrywkę. W zależności od dostępności wnioskującego gracza, po kontakcie z MG może ulec wydłużeniu (patrz niżej).
- Po trzech opuszczonych kolejkach, postać odpada z sesji by nie blokować pozostałych.
Mowa tutaj o opuszczeniu kolejek bez słowa lub podania przyczyny. W razie problemów z obecnością gracze proszeni są o wpisy w dziale "Nieobecności" na Cytadeli i/lub o informację do MG na Discordzie. - Minimalna liczba znaków na post to 1000 (preferowane dłuższe).
- Można zgłosić swoje główne postaci, jak i multikonta. Mistrz Gry zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia wszystkich, jeśli zgłoszeń będzie zbyt dużo i do wyselekcjonowania postaci pasujących do profilu rozgrywki.
- Obowiązywać będzie forumowa mechanika, możliwe są minigierki w szczególnych sytuacjach.
- Zgłoszenia proszę zostawiać w tym temacie, MG podsumuje rekrutację z zaakceptowaną listą graczy.